کدخبر : 21714 تاریخ انتشار :
A

وحید بادپی سومین ایرانی در مسترالمپیا 2024

وحید بادپی سومین ایرانی در مسترالمپیا 2024

ویزای وحید بادپی پس از هفته ها معطلی بالاخره برای حضور در مستر المپیا 2024 صادر شد.

به گزارش ورزش 360، وحید بادپی بدنساز ایرانی دسته فیزیک کلاسیک که سال گذشته در جایگاه نهم مستر المپیا قرار گرفته بود، برای دومین سال متوالی ویزای آمریکا را دریافت کرد و به زودی عازم آمریکا خواهد شد تا در مستر المپیا 2024 روی استیج برود.

وحید سال گذشته در لاین آپ فشرده فیزیک کلاسیک و در اولین تجربه المپیایی خود، بالاتر از برخی چهره‌های شناخته شده این دسته، در جایگاه نهم قرار گرفت و امسال در تلاش بوده تا با افزایش سایز، جایگاه خود در مستر المپیا را بهبود ببخشد.

بادپی در سال جاری با قهرمانی در یورو ماسل شو جواز المپیا را به دست آورد و در مستر بیگ اوولوشن پرتغال در شرایطی در جایگاه دوم قرار گرفت که استفان ماتالا، قهرمان این رقابت، به وضوح در وزن کشی تقلب کرده بود. وحید در دبی پرو نیز مقابل بریان آنسلی نامدار در جایگاه دوم قرار گرفت.

بهروز تابانی، مهدی جابری و جعفر غفارنژاد سه بدنساز ایرانی دیگر هستند که جواز المپیا را دریافت کرده‌اند و همچنان در انتظار صدور ویزای آمریکا هستند. هادی چوپان و حسین کریمی دو بدنساز ایرانی دیگری که جواز المپیا را دریافت کرده‌اند در حال حاضر در آمریکا حضور دارند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار