کدخبر : 19037 تاریخ انتشار :
A

زمان ثبت قرارداد ورزشکاران لیگ پرورش اندام مشخص شد

زمان ثبت قرارداد ورزشکاران لیگ پرورش اندام مشخص شد

معاون اجرایی سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی، فرصت ثبت قرارداد ورزشکاران را در لیگ پرورش اندام مشخص کرد.

به گزارش ورزش 360، عبدالله فتوحی معاون اجرایی سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی در خصوص برگزاری سومین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: پس از برگزاری نشست هم اندیشی با حضور نمایندگان باشگاه‌ها مقرر شد سومین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام را پیش از مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ که در مهرماه و به میزبانی جزیره کیش برگزار خواهد شد، به انجام برسانیم. همچنین طبق تصمیمی که در این نشست اتخاذ شد، لیگ برای نخستین بار به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و رده بندی مجموع تعیین کننده تیم‌های برتر خواهد بود.

وی افزود: درخواست‌های زیادی از سوی باشگاه‌ها برای شرکت در لیگ به دست ما رسیده، اما بر اساس نظر شورای فنی سازمان لیگ، مسابقات لیگ امسال با حضور ۱۰ تیم برگزار می‌شود. باشگاه‌هایی که نامشان از سوی شورای فنی سازمان لیگ تایید شده، تا ۵ شهریورماه فرصت ثبت قرارداد ورزشکاران خود را دارند و در صورتی که این اتفاق در موعد مقرر رخ ندهد، تیم‌های بعدی جایگزین خواهند شد.

معاون اجرایی سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی تصریح کرد: تاریخ دقیق و برنامه مسابقات را به زودی اعلام می‌کنیم، اما چیزی که مشخص است دور رفت و برگشت لیگ بدنسازی و پرورش اندام در شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود. همچنین برای میزبانی هم درخواست‌هایی از سوی چند باشگاه داشتیم و بعد از بررسی، تصمیم نهایی در این خصوص گرفته خواهد شد.

فتوحی در پایان گفت: با نظر رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ در تلاش هستیم تا لیگ در این دوره از نظر کمی و کیفی در سطح بالاتری از دو دوره قبلی باشد. همچنین عوامل انگیزشی زیادی از جمله حضور در مسابقات جهانی و همچنین اعزام به تورنمنت‌های بین المللی برای باشگاه‌ها و ورزشکاران لحاظ شده است.

 

منبع خبرگزاری صدا و سیما
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار