کدخبر : 9342 تاریخ انتشار :
A

واکنش جنجالی صلاح در مورد درگیری با کلوپ

واکنش جنجالی صلاح در مورد درگیری با کلوپ

محمد صلاح بعد از تساوی لیورپول برابر وستهم به سوالی در مورد درگیری لفظی‌اش با یورگن کلوپ پاسخ عجیبی داد.

به گزارش "ورزش 360 لیورپول یک بار دیگر از پیروزی بازماند و با توقف مقابل وستهم عملا شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داد. دیگر بعید است قرمزها در رقابت با آرسنال و سیتی شانسی داشته باشند.

بازی یک حاشیه خیلی بزرگ هم داشت. درگیری لفظی شدید محمد صلاح ستاره مصری لیورپولی‌ها با سرمربی‌اش یورگن کلوپ در کنار زمین هنگام ورود به میدان به عنوان بازیکن تعویضی همه توجهات را به خود جلب کرد. به طوری که هم‌تیمی‌اش داروین نونیز برای پایان دادن به آن مداخله کرد و مشخص نبود اگر دخالت داروین نبود، کار به کجا می رسید.

در پایان بازی یورگن کلوپ به خبرنگاران گفت در مورد آن صحنه با صلاح حرف زده و دیگر چیزی برای گفتن ندارد. او اصرار داشت از نظر خودش همه چیز تمام شده اما صلاح پاسخی متفاوت داد.

ستاره مصری گفت: «اگه حرف بزنم، آتش به پا می شود.» 

اظهارنظری که مشخص می کند برای صلاح چیزی تمام نشده و نیمکت نشینی امروز او بی دلیل نبوده است. او مدتی است از فرم خودش دور شده و بعد از شکست از اورتون، امروز مورد غضب کلوپ قرار گرفت. اوضاع بین او و مربی آلمانی کاملا بحرانی است.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار