کدخبر : 8582 تاریخ انتشار :
A

منچسترسیتی-رئال‌مادرید؛ در انتظار یک نمایش دیگر

منچسترسیتی-رئال‌مادرید؛ در انتظار یک نمایش دیگر

امشب در مهمترین دیدار هفته لیگ قهرمانان اروپا، منچستر سیتی میزبان رئال مادرید است و بایرن مونیخ در تلاش است تا فصل ناامیدکننده خود را با شکست آرسنال و صعود به نیمه نهایی بهتر کند.

به گزارش ورزش 360، امشب یکی از حساس‌ترین مسابقات فصل فوتبال اروپا برگزار می‌شود. جایی که از ۲ مدعی بزرگ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تنها یک تیم صعود می‌کند. جایی که منچستر سیتی و رئال مادرید باید رودرروی هم قرار بگیرند. دیدار رفت با تساوی پرگل ۳ بر ۳ به پایان رسید. از این ۲ تیم چنین نتیجه‌ای هم انتظار می‌رفت و می‌توان باور داشت که بازی برگشت نیز مثل دیدار رفت هیجانی دنبال شود.

۴ هیچ؟ ما رئال مادرید هستیم!

منچستر سیتی روی دور شانس است. در لیگ برتر، آرسنال و لیورپول زمین خوردند و این تیم در بهترین و آماده‌ترین شرایط ممکن است و رئال مادرید نیز با اعتماد به نفس آماده یک تقابل تماشایی است. آخرین دیدار رئال و سیتی در اتحاد با برتری یک طرفه شاگردان گواردیولا به پایان رسید. جایی که فصل گذشته منچستر سیتی، حریف را با ۴ گل تحقیر کرد ولی شاگردان آنچلوتی معتقدند که بازی امشب با فصل گذشته فرق دارد و آنها با اعتماد به نفس فراوانی وارد میدان خواهند شد.بلینگام در نشست خبری برای گواردیولا رجز خواند و گفت که « آنها ۳ گانه برده‌اند؟ ما رئال مادرید هستیم!»

نکته مهم برای این دیدار، بازگشت مدافعان منچستر سیتی علی الخصوص کایل واکر است. بازیکنی که در دیدار رفت نبودش کاملاً حس شد و انتظار می‌رود با حضور او، وینیسیوس نتواند آزادانه از کناره‌ها حمله کند.نیتان آکه و جان استونز به تمرینات بازگشته‌اند تا منچستر سیتی بدون حتی یک مصدوم و محروم وارد مسابقه شود.از آن طرف ولی رئال، شوامنی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و آلابا و کورتوا نیز به دلیل مصدومیت در لیست حضور نخواهند داشت.

ترکیب‌های احتمالی ۲ تیم به شرح زیر است:

منچستر سیتی: ادرسون - دیاز - واکر - گواردیول - استونز - رودری - گریلیش - فودن - دی بروینه - سیلوا - هالند

رئال مادرید:لونین- کارواخال - ناچو - رودیگر - مندی - والورده - کروس - کاماوینگا - کاماوینگا - وینیسیوس - رودریگو

 

منبع فارس
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار