کدخبر : 8547 تاریخ انتشار :
A

عکس | پاسخ کوبنده مرد منفور بارسلونا به هواداران!

عکس | پاسخ کوبنده مرد منفور بارسلونا به هواداران!

عثمان دمبله، ستاره فصل گذشته بارسا، عنوان بهترین بازیکن میدان در دیدار بارسا- پی‌اس‌جی را به دست آورد.

به گزارش ورزش 360، دمبله گل اول مسابقه را با یک ضربه تماشایی به سقف دروازه بارسلونا چسباند، گل دوم پاری‌سن‌ژرمن را پایه ریزی کرد و گل سوم هم روی پنالتی ای که از ژائو کانسلو گرفت به ثمررسید. از نظر کارشناسان یوفا موثرترین بازیکن این مسابقه بود؛ بدون شک هر بازیکنی با چنین عملکردی باید به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخب می شد.

مسابقه‌ای در ورزشگاه مونتجوئیک که در سال بازسازی نوکمپ میزبان رقابت‌های بارساست، برگزار شد.

البته فاصله زیاد سکوها تا چمن مانع از آن شد که هواداران بارسا انتقام سهمگینی از وینگر سابق تیمشان بگیرند اما این بازیکن فرانسوی که در ابتدای فصل به پاریس رفته بود، کار خود را به نحو احسن برای پاریسی‌ها انجام داد.

جالب اینکه او زمانی که در حال ترک زمین بود، با لبخند رو به دوربین‌ها و هواداران بارسا با حالتی طعنه‌آمیز روی نیمکت تیمش نشست، در حالی که از پیروزی و صعود پاریسی‌ها در کاتالونیا مطمئن بود.

kvb2sjsn

 

 

برند شوستر، مایکل لادروپ و لوئیس فیگو، در بازگشت به ورزشگاه بارسلونا با واکنش منفی هواداران این تیم روبرو شده بودند. مورد جدید در لیست «بازیکنان سابق منفور» برای بارسایی‌ها بسیار بالاتر از دیگران ایستاده است.

مورد جدید عثمان دمبله نام دارد. این سه‌شنبه او پس از ترک باشگاه بارسا به پاری سن ژرمن در تابستان گذشته، علی‌رغم اعتماد فراوانی که ژاوی هرناندز به او داشت، به این لیست پیوست.

وینگر فرانسوی در بدو ورود به ورزشگاه با اتوبوس پی‌اس‌جی مورد توهین قرار گرفت و اسکناس‌هایی با صورت او و نام یهودا (کسی که معروف به خیانت به حضرت عیسی است) به سمتش پرتاب شد. اتفاقی که قبلاً در ۲۱ اکتبر ۲۰۰۰ و زمانی که فیگو برای اولین بار پس از خیانتش به بارسا به نوکمپ برگشت، رخ داد.

sobnn522

هواداران در داخل ورزشگاه هم دمبله را رها نکردند. او زمانی که برای تمرین پیش از بازی وارد زمین شد با هو و سوت تماشاگران مواجه شد. این واکنش و توهین‌ها پس از آغاز بازی هم پایان نیافت و هواداران قصد دارند شبی سخت را برای دمبله خلق کنند.

photo_2024-04-16_22-16-13

عثمان دمبله بعد از شش فصل حضور در بارسلونا که غالبا با مصدومیت و بیرون ماندن از فهرست تیم همراه بود در تابستان سال گذشته راهی پاری سن ژرمن شد.

دمبله در حالی به پاریس رفت که فصل قبل از آن نیز بحث تمدید نکردنش با بارسا مطرح بود  بعضا در مقاطعی که بحث تمدید نکردنش با بارسا پیش کشیده می‌شد مورد غضب هواداران بلوگرانا قرار می‌گرفت.

دمبله که با قیمتی گزاف از بوروسیا دورتموند به بارسا پیوست در فصول نخست حضورش در جمع آبی و اناری‌ها غالبا مصدوم بود اما فصل قبل در ترکیب این تیم نمایشی متفاوت و تاثیرگذار ارائه داد و یکی از ارکان قهرمانی مقتدرانه تیمش در لالیگا بود.

دمبله بعد از پایان مدت قراردادش با بارسا حاضر به تمدید نشد و به پاریس رفت.

این وینگر ملی پوش پی اس جی در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دوپرنس پاریس با اینکه نمایش فوق العاده‌ای ارائه نداد اما زننده یکی از گل‌های تمش بود اما آنچه باعث شد دوباره مورد عتاب هواداران بارسا قرار بگیرد شادی گل او بعد از باز کردن دروازه تیم سابقش بود.

دمبله بعد از فتح دروازه بارسا با یک شوت سهمگین از زوایه بسته به گونه ای شادی کرد که انگار هیچ وقت بازیکن بارسا نبوده و این مسئله باعث شد تا از همان شب هواداران بارسا علیه او موضع گرفته و در صفحات مجازی اعلام کنند در بازی برگشت جهنمی سوزان برای او به وجود می آورند و همان کاری که لوئیس فیگو بعد از بازگشت به نوکمپ انجام دادند را علیه او تکرار خواهند کرد.

هواداران بارسا حدود بیست سال قبل در زمان بازگشت لوئیس فیگو به نوکمپ بعد از انتقال جنجالی به رئال مادرید با کله خوک سراغش رفتند و برای او جهنمی ساختند که هنوز دیدن تصاویرش عجیب به نظر می رسد. هر چند کیفیت فنی امروز دمبله با فیگو ستاره آن روزهای فوتبال جهان قابل مقایسه نیست اما احتمالا شرایط برای این ستاره فرانسوی نیز بسیار دشوار خواهد شد با این تفاوت که دمبله خوش شانس است که  برعکس فضای وحشتناک نوکمپ تعداد تماشاگران کمتر از نصف خواهد بود  و در ورزشگاه المپیک مونتجوئیک فاصله سکوها با نقطه کرنر و زمین آنقدر هست که اشیایی مثل فندک ، میوه و ... به او برخورد نکند.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار