کدخبر : 8053 تاریخ انتشار :
A

لیونل مسی یک کوتوله تسخیر شده است!

لیونل مسی یک کوتوله تسخیر شده است!

در جریان بازی اینتر میامی امریکا و مونتری مکزیک در یک‌چهارم نهایی رقابت‌های کونکاکاف چمپیونز کاپ، که با برتری ۱-۲ تیم مکزیکی همراه شد، لیونل مسی به میدان نیآمد، اما در جریان جنجال‌های بعد از بازی حضور فعالی داشت.

به گزارش ورزش 360، نیکو سانچز سرمربی مونتری پیش از بازی، جنگ روانی را آغاز کرده و گفته بود اگر مسی در میدان باشد، داور به نفع میامی سوت خواهد زد. همین موضوع سبب واکنش بازیکنان و کادر فنی حریف شده و قضاوت داور را تحت تأثیر سخنان سانچز می‌دانستند. اینهمه باعث ایجاد درگیری و جنجال در پایان مسابقه شد.

سانچز در خصوص اتفاقات پس از بازی سخنان عجیبی به زبان آورد و مسی را کوتوله تسخیر شده و سرمربی حریف را احمق نامید: « این کوتوله تسخیر شده است. او چهره یک شیطان را دارد. مشتش را کنار صورت من گرفت و گفت فکر کردی کی هستی؟ اما من نگاهش هم نکردم و جوابی ندادم و همین باعث بدتر شدن شرایط شد. تاتا مارتینو هم عجب احمق بدبختی است. او جلویم ایستاده بود و مدام می‌گفت می‌خواهی گریه کنی احمق؟ عجب ابلهی! تمام ویدیوها موجود است و شاید آنها همه را پاک کنند چون باعث می‌شود وجهه بدی داشته باشند. کاری که انجام دادند خیلی جدی بود.»

 

 

منبع مدیاورزش
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار