کدخبر : 8030 تاریخ انتشار :
A

عکس | تحقیر پسر رونالدینیو در بارسلونا

عکس | تحقیر پسر رونالدینیو در بارسلونا

فرزند اسطوره برزیلی بارسا نتوانسته در تیم زیر 19 ساله‌ها درخشان ظاهر شود.

به گزارش ورزش 360، به گزارش اسپورت کاتالان، پس از این‌که ژائو مندس، پسر رونالدینیو به دلیل عملکرد ضعیف در تمرینات از لیست تیم زیر 19 ساله‌های بارسلونا برای بازی با سابادل محروم شد، به دستور کادر فنی وظیفه فیلم‌برداری از مسابقه را بر عهده گرفت! این یک عمل مرسوم در تیم زیر 19 ساله‌های بارسا به سرمربی‌گری اسکار لوپز است. هر بازیکنی که به دلیل عملکرد ضعیف از لیست بازی خط می‌خورد، باید پشت دوربین ایستاده و مسابقه را ضبط کند.

ژائو مندس در اولین فصل حضور در تیم زیر 19 ساله‌های بارسلونا نتوانسته نظر کادر فنی را به خود جلب کند. فرزند 19 ساله اسطوره بلوگرانا تنها در 7 بازی و مجموعاً 263 دقیقه به میدان رفته‌است. 

حدود یک سال پیش، ژائو مندس ده اسیس موریرا پس از چند هفته تمرین در کنار بازیکنان تیم‌های پایه بارسلونا، به صورت رسمی با باشگاه کاتالان قرارداد امضاء کرد. این وینگر راست جوان در تیم کروزیرو برزیل پرورش یافت و پس از فسخ قرارداد با این باشگاه، به صورت آزاد راهی بلوگرانا شد.

screenshot_2024-04-08_021846

1712529812972

منبع طرفداری
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار