کدخبر : 8000 تاریخ انتشار :
A
به ایستادگی ادامه خواهیم داد

بیانیه کوبنده فنرباغچه پس از تصمیم جسورانه و جنجالی

بیانیه کوبنده فنرباغچه پس از تصمیم جسورانه و جنجالی

باشگاه فنرباغچه در بیانیه‌ای به ترک زمین در بازی سوپرجام مقابل گالاتاسرای واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش 360، سوپرجام ترکیه شب گذشته با اتفاقات عجیبی همراه بود. فنرباغچه که از روزهای قبل بارها خواستار تعویق بازی و انتخاب داوری خارجی برای این دیدار شده بود، در بازی امشب برابر گالاتاسرای با ترکیبی از بازیکنان زیر ۱۹ سال وارد میدان شد.

آنها روز گذشته خبر داده بودند که قصد دارند چنین اقدامی انجام دهند. علی کوچ، رئیس باشگاه هم در کنفرانسی مطبوعاتی در مورد این تصمیم گفته بود: «زمان آن فرا رسیده که فوتبال ترکیه دوباره به حالت ایده‌آل برگردد.»

در دیدار امشب بازیکنان فنرباغچه پس از اینکه مائورو ایکاردی در اولین دقیقه بازی گالاتاسرای را به برتری رساند، در دقیقه ۴ زمین را ترک کردند تا حریف به مقام قهرمانی سوپرجام برسد.

درحالی‌که بسیاری به این تصمیم فنرباغچه واکنش‌های متفاوتی داشته‌اند، این باشگاه در بیانیه‌ای دلیل ترک زمین را توضیح داد. در این بیانیه آمده است: امروز، نه برای پیروزی، بلکه برای دفاع از حقیقت به میدان می‌رویم. آنچه می‌خواهیم بیان کنیم این است:

امروز که نه برای پیروزی، بلکه برای دفاع از حقیقت به میدان می‌رویم، آنچه می‌خواهیم برای جمع‌بندی نگرش خود بر آن تأکید کنیم این است؛خدمت به ورزش ترکیه با تاریخ 117 ساله نه تنها در فوتبال بلکه در هر شاخه ای که در آن رقابت می کنیم.

هزاران غنائم در موزه خود دارد که آثار عرق و کار را در خود دارند،با 30 میلیون هوادارش ارزش های ملی کشورش را احساس می کند.

به عنوان بزرگترین باشگاه ورزشی جهان، ما امروز و فردا مانند دیروز به ایستادگی خود ادامه خواهیم داد.

 امروز که نه برای پیروزی، بلکه برای دفاع از حقیقت به میدان می‌رویم، آنچه می‌خواهیم برای جمع‌بندی نگرش خود بر آن تأکید کنیم این است؛ خدمت به ورزش ترکیه با تاریخ 117 ساله نه تنها در فوتبال بلکه در هر شاخه ای که در آن رقابت می کنیم.

هزاران غنائم در موزه خود دارد که آثار عرق و کار را در خود دارند، با 30 میلیون هوادارش ارزش های ملی کشورش را احساس می کند

به عنوان بزرگترین باشگاه ورزشی جهان

"ما امروز و فردا مانند دیروز به ایستادگی خود ادامه خواهیم داد."

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار