کدخبر : 7947 تاریخ انتشار :
A

شاهکار مثل آرسنالِ نسخه 2024 آرتتا

شاهکار مثل آرسنالِ نسخه 2024 آرتتا

تیم فوتبال آرسنال در 2024 در لیگ برتر شکستی تجربه نکرده است.

به گزارش ورزش 360، در چارچوب هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس، آرسنال در دیدار سخت مقابل برایتون به برتری 3 بر صفر رسید تا موقتاً به صدر جدول راه یابد و همچنان مدعی دوم قهرمانی در لیگ برتر نام گیرد.آرسنال پس از نتایج ضعیف در پایان سال میلادی در 2024 آماری درخشان به ثبت رسانده و هنوز شکستی تجربه نکرده است.تیم فوتبال آرسنال در 11 بازی برگزار شده در لیگ برتر در سال 2024، 10 برد کسب کرده و یک تساوی مقابل سیتی به ثبت رسانده است.

نکته دیگر این است که در این 11 بازی، آرسنال 38 زده و 4 گل دریافت کرده است!

 آرسنال رفت و برگشت برایتون را با کلین‌شیت شکست داد. این برای اولین بار در لیگ برتر تحت هدایت روبرتو دی‌زربی است که برایتون طی یک فصل، رفت و برگشت به یک حریف خاص گل نمی‌زند.

تفاضل گل آرسنال در حال حاضر +۵۱ است که بالاترین تفاضل گل توپچی‌ها در لیگ برتر از فصل ۲۰۰۴/۰۵ به بعد می‌باشد.

کای هاورتز نهمین گل خود را در این فصل لیگ برتر به ثمر رساند که بیشترین تعداد گل زده این بازیکن در یک فصل از پریمیر لیگ محسوب می‌شود.

برایتون در ۱۸ بازی خانگی اخیر خود در لیگ برتر، فقط ۲ کلین‌شیت داشته است.

بوکایو ساکا در ۲۹ بازی خود در این فصل لیگ برتر ۱۴ گل به ثمر رسانده است که با بیشترین تعداد گل زده این بازیکن در یک فصل پریمیر لیگ برابری می‌کند (۱۴ گل در ۳۸ بازی فصل ۲۰۲۲/۲۳).

 

 

منبع فارس
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار