کدخبر : 7634 تاریخ انتشار :
A

دست ژاوی برای خواباندن مچ انریکه رو شد!

دست ژاوی برای خواباندن مچ انریکه رو شد!

اسپورت سناریوی ژاوی برای بازی مقابل پاری سن ژرمن را فاش کرد.

به گزارش ورزش 360، بازی مقابل پاری سن ژرمن برای بارسلونا بسیار حیاتی است. لیگ قهرمانان اروپا بهترین فرصت کاتالان‌ها برای کسب عنوان قهرمانی است اما حریف پاریسی یک مانع دشوار است. در حال حاضر بارسلونا ترجیح می‌دهد همه چیز را مرحله به مرحله و در زمان مشخص خود انجام دهد.

غلبه بر پاری سن ژرمن اولین قدمی است که بارسلونا باید در لیگ قهرمانان اروپا بردارد. بازی های یک چهارم نهایی مدت هاست اعلام شده و بارسا مطمئناً آسان ترین حریف را پیش رو ندارد با این حال، آماده سازی برای رویارویی تیم پاریسی از قبل آغاز شده است.

برای ژاوی هرناندز و کادر مربیگری برخی از فاکتورهای کلیدی وجود دارند که ارزش تمرکز روی آنها را دارد زیرا پاری سن ژرمن درگیر آن است. همانطور که توسط اسپورت مشخص شده بارسلونا پس از بررسی و تجزیه و تحلیل عمیق خود از تیم پاریسی، سناریوهای خاصی را طراحی کرده است.

اسپورت فاش می کند که ژاوی قصد دارد به بازیکنانش اجازه ندهد برای مدت طولانی مالکیت توپ را داشته باشند تا بتواند از ثبات در بازی اطمینان حاصل کند. او انتظار دارد که آنها توجهات را به یک منطقه خاص در زمین جلب کرده و سپس پاس‌های طولانی را ارسال کنند که می تواند با تغییر مسیر به حریف آسیب برساند.

ژاوی از مارک آندره تراشتگن دروازه بان تیمش و سایر مدافعان درگیر برای پاس‌های بلند استفاده خواهد کرد تا اطمینان حاصل کند که فشار پاری سن ژرمن می تواند شکسته شود آن هم بدون اینکه به آنها فرصتی برای کنترل توپ و آسیب رساندن به بارسلونا داده شود.

منبع فارس
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار