کدخبر : 7315 تاریخ انتشار :
A

شب رویایی پدیده جدید رئال‌مادرید در ومبلی

شب رویایی پدیده جدید رئال‌مادرید در ومبلی

ندریک، ستاره جوان برزیلی، با گلزنی در دیدار امشب مقابل انگلیس، به جوان‌ترین بازیکنی تبدیل شد که در یک دیدار رسمی بزرگسالان در ومبلی گلزنی کرد.

به گزارش ورزش 360، برزیل در دیداری دوستانه به مصاف انگلیس رفت و با تک گل اندریک به پیروزی رسید؛ ستاره جوانی که اولین گل ملی‌اش را در ورزشگاه ومبلی به ثمر رساند تا یک رکورد تاریخی را به نام خود ثبت کند.

اندریک که از تابستان آینده به رئال مادرید خواهد پیوست، در دیدار امشب از دقیقه 71 به جای رودریگو به میدان رفت و تنها 9 دقیقه بعد، گل برتری تیمش را به ثمر رساند.

روی یک پاس عمقی در آندریاس پریرا برای وینیسیوس بود که برزیلی‌ها صاحب موقعیت شدند. وینسیوس در حالی که توسط جان استونز تحت فشار بود، خود را به محوطه جریمه انگلیس رساند و ضربه‌اش را زد اما جوردن پیکفورد ضربه او را دفع کرد.

اما اندریک که در فاصله‌ای مناسب از وینیسیوس خود را به محوطه جریمه انگلیس رسانده بود، دقیقا در جایی حضور داشت که توپ برگشتی پیکفورد رفته بود؛ به این ترتیب به راحتی و با یک بغل پای ساده، دروازه را باز کرد تا اولین گل ملی‌اش را در یکی از مهمترین ورزشگاه‌های دنیا به ثمر برساند.

او در حالی در این دیدار گلزنی کرد که تنها 17 سال و 246 روز سن دارد و با این گل، به جوان‌ترین بازیکنی تبدیل شد که در این ورزشگاه تاریخی در یک دیدار بزرگسالان موفق به گلزنی شده است.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار