کدخبر : 7262 تاریخ انتشار :
A

واکنش جالب لاپورتا به جذب امباپه توسط رئال مادرید

واکنش جالب لاپورتا به جذب امباپه توسط رئال مادرید

مدیر باشگاه بارسلونا واکنش جالبی به انتقال امباپه به رئال‌مادرید داشت.

به گزارش ورزش 360، در شرایطی که بارسلونا درگیر بحران مالی است، تصور حضور ستاره‌ها در پنجره نقل و انتقالات تابستانی آینده در حال حاضر یک رویا تلقی می شود. 

در واقع کاتالان‌ها ممکن است مجبور شوند برخی از نام‌های بزرگ مانند رونالد آرائوخو و رافینیا که علاقه زیادی به آنها وجود دارد، بفروشند این در حالیست که رقیب آنها یعنی رئال مادرید با چنین محدودیت‌های مالی روبرو نیست و کهکشانی‌ها تابستان بزرگی در پیش رو دارند. 

کیلیان امباپه یکی از بازیکنانی است که پیش‌بینی می‌شود پس از تایید جدایی او از پاری سن ژرمن به عنوان بازیکن آزاد در پایان فصل، به رئال مادرید بپیوندد. خوان لاپورتا مدیر  باشگاه بارسلونا با ارائه دیدگاه خود در مورد سناریوی احتمال پیوستن امباپه به رئال مادرید، صحبت‌های جالبی را به موندو دپورتیوو مطرح کرد.

لاپورتا این تصور را رد می‌کند که خرید این بازیکن فرانسوی به رقیب اصلی آنها برتری می‌دهد. به وی اگر این قرارداد انجام شود، ممکن است برای رئال مادرید مشکل ایجاد کند. 

لاپورتا انتظار دارد اظهارات او فضای متشنجی را در اردوی رئال مادرید ایجاد کند. وقتی از او پرسیده شد که آیا به مادرید حسادت می‌کند، او پاسخ داد: «به هیچ وجه! من نمی دانم که آیا آنها این کار را انجام می دهند یا خیر. باید ببینیم."

منبع فارس
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار