کدخبر : 6742 تاریخ انتشار :
A

سرمربیانی با بیشترین درصد پیروزی در قرن 21

سرمربیانی با بیشترین درصد پیروزی در قرن 21

نگاهی به 10 سرمربی موفق با درصد بیشترین پیروزی در قرن بیست و یکم در پنج لیگ معتبر اروپایی انداخته‌ایم.

به گزارش ورزش 360، پپ گواردیولا بهترین سرمربی تاریخ فوتبال در قرن بیست و یکم با بیشترین درصد پیروزی در پنج لیگ معتبر اروپایی است.

این سرمربی نام‌آشنای دنیای فوتبال که در کارنامه‌اش، هدایت سه تیم سرشناس بارسلونا، بایرن مونیخ و منچسترسیتی دیده می‌شود با 75.7%، بهترین درصد پیروزی را به نام خودش به ثبت رسانده است. او این درصد پیروزی را در 547 بازی بدست آورده است. این بدان معناست که گواردیولا در 414 بازی که هدایت این سه تیم را در تمامی رقابت‌ها برعهده داشته به پیروزی رسیده است. در بیشترین درصد پیروزی پس از پپ، زین الدین زیدان قرار گرفته است. سرمربی پیشین رئال مادرید در 182 دیداری که هدایت لوس بلانکوس را برعهده داشته است، در 123 بازی به پیروزی رسیده است تا درصد برد او در رئال مادرید 67.6% باشد.

آنتونیو کونته، سرمربی معروف ایتالیایی که در قرن بیست و یکم هدایت باشگاه‌هایی چون آتالانتا، یوونتوس، چلسی، اینتر و تاتنهام را برعهده داشته است، سومین مربی موفق از نظر درصد برد در قرن بیست و یکم است. کونته در 320 بازی، 210 برد بدست آورده تا درصد پیروزی‌های او به عنوان یک سرمربی به 65.6% برسد. در ادامه این فهرست 10 نفره نام سرمربیان مشهور دیگری چون لوئیز انریکه، لوران بلان، ژوزه مورینیو، ماسیمیلیانو الگری، سر الکس فرگوسن، دیگو سیمئونه و درنهایت کارلو آنچلوتی دیده می‌شوند.

_detail_not_found_

منبع طرفداری
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار