کدخبر : 6221 تاریخ انتشار :
A

چرا گل پیروزی‌بخش لیورپول قانونی نبود؟!

چرا گل پیروزی‌بخش لیورپول قانونی نبود؟!

مارک کلاتنبرگ، داور سابق، می‌گوید داور مسابقه قبل از به ثمر رسیدن گل پیروزی بخش داروین نونیز برای لیورپول، در دادن مالکیت توپ به این تیم اشتباه کرده است.

به گزارش ورزش 360، لیورپول موفق شد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر یک بازی خاص و خاطره انگیز در دقیقه 90+7 گل پیروزی بخش را مقابل ناتینگهام فارست به ثمر برساند تا صدرنشینی خود را در پایان این هفته، بدون توجه به نتیجه بازی منچسترسیتی، قطعی کند. داروین نونیز در ادامه تاثیرات بسیار درخشان بعد از ورود به زمین توانست گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند.

کلاتنبرگ که به عنوان مشاور داوری فارست کار می‌کند، ادعا می‌کند که این تصمیم اشتباه بوده است. پل تیرنی، داور زمین، بازی را به دلیل آسیب دیدگی ابراهیم کوناته در حالی که فارست توپ را در اختیار داشت، متوقف کرده بود. با این حال، وقتی بازی دوباره شروع شد، تیرنی به لیورپول اجازه داد که به جای بازگرداندن توپ به فارست، بازی را ادامه دهد که به گل داروین نونیز منجر شد.

به نقل از دیلی میرر، او در این باره گفت: "به عنوان یک باشگاه، فارست به درستی احساس می‌کند که یک یا دو تصمیم مهم علیه این تیم گرفته شده است. قبلا تصمیمات اشتباه علیه تیم‌هایی در لیگ وجود داشت -نیوکسل و وستهم- تصمیماتی که اتحادیه داوران در آن اشتباه خود را پذیرفت و امروز هم یک اشتباه واضح دیگر رخ داد. 

اگر داور بخواهد بازی را به دلیل آسیب سر در صورتی که احساس کند خطری وجود دارد، متوقف کند، توپ باید به تیمی برگردد که قبل از این اتفاق مالکیت توپ را در اختیار دارد. و ناتینگهام فارست به وضوح این مالکیت را داشت."

نتیجه این تصمیم در هر دو انتهای جدول تاثیرگذار بود. لیورپول حالا صدر را حفظ می‌کند، در حالی که فارست اکنون هفدهم است و چهار امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد. پس جای تعجب نیست که آنها از این تصمیم عصبانی هستند. استیون رید، یکی از مربیان فارست، پس از پایان بازی به دلیل اعتراض به تیرنی اخراج شد.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار