کدخبر : 6132 تاریخ انتشار :
A

ستاره قاچاقچی تیم ملی هلند در فرودگاه دبی دستگیر شد

ستاره قاچاقچی تیم ملی هلند در فرودگاه دبی دستگیر شد

بازیکن اسپارتاک مسکو دستگیر شد.

به گزارش ورزش 360، کوئینسی پرومس، فوتبالیست حرفه‌ای هلند که اخیرا به اتهام قاچاق مواد مخدر در هلند محکوم شده در دوبی بازداشت شد. به نقل از تلگراف، او قبل از پرواز با تیمش، اسپارتاک مسکو در کنترل مرزی خود را تسلیم پلیس دید‌.

دستگیری بازیکن 

کوئینسی و باشگاهش برای یک اردوی تمرینی فوتبال در دوبی حاضر بودند. پرواز آنها به روسیه روز پنجشنبه شکل گرفت و پرومس قبل از سوار شدن به هواپیما دستگیر شد و با همراهی مقامات امنیتی اسپارتاک مسکو به ایستگاه پلیس در دبی رفت. منابعی در روسیه عنوان کردند پرومس صبح جمعه به وقت هلند همچنان در ایستگاه پلیس بوده است. 

دلیل بازداشت پرومس هنوز مشخص نیست. ۲ هفته پیش، دادگاهی در هلند پرومس را به دلیل دست داشتن در قاچاق 1350 کیلوگرم کوکائین از طریق بندر آنتورپ، مستحق ۶ سال زندان دانست. سال گذشته دادگاه دیگری در هلند او را به دلیل چاقو زدن یکی از اعضای خانواده در آبکود به 1.5 سال زندان محکوم کرد.

هلند معاهده استردادی با روسیه ندارد، بنابراین پرومس می‌تواند تا زمانی که در آن کشور بماند از رفتن به زندان اجتناب کند. مقامات هلندی یک معاهده استرداد محدود با امارات متحده عربی دارند و  شامل دوبی هم می‌شود. 

اتهامات زیاد 

در گذشته بازداشت‌های پراکنده در دوبی به درخواست هلند صورت گرفته. این موارد شامل دستگیری رئیس جنایی ریدوان تقی است که این هفته به دلیل رهبری یک سازمان جنایی و دستور دادن به ترورهای متعدد و سوء قصد به حبس ابد محکوم شد. رئیس پلیس هلند پس از دستگیری در دوبی از همکاری مقامات هلند و دوبی قدردانی کرد.

به نقل از تلگراف، دستگیری پرومس به محکومیت اخیر در هلند مرتبط شده. سخنگوی دادستانی عمومی (OM) به این نشریه گفت از بازداشت فوتبالیست هلند اطلاعی ندارد.

منبع:  فوتبال 360

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار