کدخبر : 6130 تاریخ انتشار :
A

پیروزی میلان برابر لاتزیو با چاشنی کارتهای قرمز

پیروزی میلان برابر لاتزیو با چاشنی کارتهای قرمز

میلان با گل دیرهنگام اوکافور از سد لازیو گذشت.

به گزارش ورزش ۳۶۰، شب پرحاشیه استادیوم الیمپیکو با پیروزی شیرین میلان مقابل لاتزیو به پایان رسید. تکلیف مسابقه‌ای که از ابتدا تا انتها با اعتراضات شدید به تصمیمات داوری همراه بود در نهایت با گل دیرهنگام اوکافور تعیین شد‌ اخراج پلگرینی در ابتدای نیمه دوم برنامه‌های مائوریتسیو ساری را به هم ریخت و رفتار خشونت‌آمیز و احساسی بازیکنان در دقایق پایانی باعث شد لاتزیو هنگام شنیده‌شدن سوت پایان بازی تنها ۸ بازیکن در زمین داشته باشد. این نخستین پیروزی میلان در ۴ بازی اخیر بود و  سومین شکست لاتزیو در ۴ دیدار اخیر نام گرفت. میلان با این پیروزی ۵۶ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر، فاصله با یوونتوس در رده دوم را به یک امتیاز کاهش داد. لاتزیو۴۰ امتیازی ماند اما جایگاه این تیم در رده نهم مورد تهدید واقع نمی‌شود‌.

پرحاشیه‌ترین اتفاق نیمه نخست برخورد مانیان و کاستیانوس بود که داور مسابقه آن را پنالتی تشخیص نداد. سنگربان میلان برای دفع توپ حاصل از پاس الساندرو فلورنزی تکل بلندی زد و در نهایت در لبه محوطه جریمه با کاستیانوس برخورد کرد. داور اما در میان فریادهای آتشین هواداران حاضر در ورزشگاه پنالتی اعلام نکرد و داوران حاضر در اتاق VAR هم نظر او را تأیید کردند. 

نیمه اول کم‌برخورد دنبال شد و نخستین کارت زرد مسابقه در دقیقه ۵۰ از جیب داور بیرون آمد تا لوکا پلگرینی را به دلیل خطا روی کریستین پولیشیچ جریمه کند؛ اتفاقی که ۷ دقیقه بعد به شکلی غیرمنتظره تکرار شد تا مدافع چپ ۲۴ ساله زمین مسابقه را ترک کند. پلگرینی به دلیل برخورد شدید ۲ بازیکن در وسط زمین می‌خواست توپ را به بیرون زمین مشایعت کند و منتظر سوت داور برای توقف بازی بود  صدای سوت اما شنیده نشد و اصرار پولیشیچ به توپ‌ربایی و نفوذ، مدافع لاتزیو را ناچار به خطای شدید و دریافت کارت زرد دوم کرد!

میلان با تکیه بر برتری نفری دامنه حملات را گسترده‌تر کرد و در فاصله ۱۵ دقیقه مانده به پایان کار، تور دروازه حریف را به لرزه درآورد. ارسال رافائل لیائو با برخورد به ماریو خیلا از خط دروازه گذشت اما داوران VAR این گل را به دلیل آفساید لیائو مردود اعلام کردند. 

در حالی که تنها ۲ دقیقه به پایان مسابقه مانده بود، نوا اوکافور میلان را پیش انداخت. پروودل شلیک اول بازیکن تعویضی میهمان را به خوبی مهار کرد اما بعد از بلوکه شدن شوت ژیرو، توپ برگشتی دوباره در اختیار مهاجم سوئیسی قرار گرفت و سنگربان لاتزیو با وجود اثرگذاری، شانسی برای دریافت توپ نداشت.

چیرو ایموبیله ۲ دقیقه بعد از آغاز وقت‌های تلف‌شده می‌توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه او با اختلاف اندک از کنار دروازه مانیان بیرون رفت. 

وقت‌های تلف‌شده مسابقه با اخراج ۲ بازیکن دیگر لاتزیو به پایان رسید. ابتدا آدام ماروشیچ به دلیل خطا روی لیائو و اعتراض شدید به داور مستقیماً از زمین بازی اخراج شد و ۲ دقیقه بعد نوبت به متئو گوندوزی رسید. خطای ادامه‌دار کریستین پولیشیچ با گرفتن دست هافبک فرانسوی او را خشمگین کرد و واکنش خشونت‌آمیز گندوزی باعث شد لاتزیو بازی را ۸ نفره به پایان برساند. 

دیدار میلان و لاتزیو تنها مسابقه جمعه شب فوتبال اروپا نبود؛ حریف سه‌شنبه شب لاتزیو یعنی بایرن مونیخ با نتیجه ۲ بر ۲ مقابل فرایبورگ متوقف شد تا بایرلورکوزن یک گام دیگر به قهرمانی ارزشمند در بوندس‌لیگا و پایان تک‌قطبی مونیخی‌ها نزدیک شود. گل‌های ماتیاس تل و موسیالا بایرن را از شکست در خانه شاگردان کریستین استرایش به موقعیت پیروزی رساند اما شلیک هولناک هولر در دقیقه ۸۷ باعث شد شاگردان توماس توخل برای چهارمین بار در ۵ مسابقه اخیر در پیروزی ناکام بمانند. امشب همچنین دیدار پاری‌سن ژرمن و موناکو، تیم‌های اول و سوم جدول لیگ یک فرانسه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

منبع: فوتبال ۳۶۰

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار