کدخبر : 5917 تاریخ انتشار :
A

بازگشت سرخیو آگوئرو به فوتبال

بازگشت سرخیو آگوئرو به فوتبال

به نقل از رسانه‌های آرژانتینی، سرخیو آگوئرو که در روزهای گذشته از پزشکش مجوز بازگشت به فوتبال را دریافت کرد، قصد دارد در طول این هفته در تمرینات ایندپندینته شرکت کند.

به گزارش ورزش 360، به نقل از رسانه‌های آرژانتینی، سرخیو آگوئرو که در روزهای گذشته از پزشکش مجوز بازگشت به فوتبال را دریافت کرد، قصد دارد در طول این هفته در تمرینات ایندپندینته شرکت کند.

توز، سرمربی این باشگاه مشکلی با این موضوع ندارد و شرایط آگوئرو را بررسی خواهد کرد و در صورتی که بتواند به طور حرفه‌ای فوتبال بازی کند، شانس حضور در این باشگاه را خواهد داشت. 

 

در نوامبر 2021، سرخیو آگوئرو که به تازگی به بارسلونا پیوسته بود به علت مشکل قلبی مجبور به خداحافظی از فوتبال در 33 سالگی شد.

با گذشت دو سال از مشکل قلبی و بازنشستگی سرخیو آگوئرو، یک متخصص قلب در صحبت با این رسانه بیان کرده که احتمال بازگشت این مهاجم آرژانتینی به فوتبال و خروجش از بازنشستگی وجود دارد. همچنین منابعی از آمریکای جنوبی گزارش داده‌اند که سرخیو آگوئرو گزینه بازگشت به فوتبال با ایندیپندنته که سرمربی فعلی آن، هم تیمی سابق خود، کارلوس توز است را دارد. البته هنوز مشخص نیست آگوئرو چنین تصمیمی بگیرد یا خیر.

 

منبع طرفداری
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار