کدخبر : 5891 تاریخ انتشار :
A

«رُم» عاشق «سردار ایرانی» شده

«رُم» عاشق «سردار ایرانی» شده

به نظر می‌رسد سردار آزمون وضعیت متفاوتی در تیم رم پیدا کرده و حالا می‌توان به عنوان یک بازیکن اصلی در ترکیب رم روی او حساب کرد.

ورزش 360 - تغییرات زمستانی باشگاه رم کاملا به نفع سردار آزمون رقم خورد و حالا او از یک بازیکن ذخیره در تفکرات ژوزه مورینیو به یک بازیکن ثابت در تیم دنیله‌دروسی تبدیل شده است.

به گزارش ورزش 360،  سردار آزمون شب گذشته برای دومین بار در ترکیب اصلی تیم رم در سری آ به میدان رفت و درست مثل بازی قبل حضور موثری داشت. او که در بازی قبلی یک گل به ثمر رسانده بود در این بازی هم یک پنالتی گرفت تا پایه‌گذار گل اول رم برابر تورینو باشد.

سردار آزمون تابستان امسال و بعد از یک تجربه ناموفق در بایرن لورکوزن به رم آمد. حضور او در رم و تمرین زیر نظر ژوزه مورینیو بسیاری را امیدوار به درخشش او در سطح اول فوتبال اروپا کرده بود. مورینیو اما هیچ‌گا سردار آزمون را به عنوان یک بازیکن ثابت در ترکیبش نمی‌دید اما به عنوان یک بازیکن تعویضی موثر روی او حساب ویژه‌ای باز کرده بود. 

در دوران حضور مورینیو سردار آزمون ۱۴ بار به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته بود که در بسیاری از موارد حضورش موثر بود. با این حال زمستان متفاوتی برای سردار از راه رسید. به این ترتیب که مهاجم ایرانی رم برای همراهی تیم ملی ایران راهی جام ملت‌های آسیا شد و در آن سو هم مورینیو اخراج و اسطوره باشگاه رم یعنی دنیله ده‌روسی به جای او به عنوان سرمربی معرفی شد.

با بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم خیلی زود مشخص شد که حالا او نقش جدیدی در ترکیب رم دارد و برای اولین بار از زمان حضورش در رم در بازی با فروزینونه به عنوان یکی از ۱۱ بازیکن اصلی رم وارد زمین و موفق به گلزنی هم شد.

شب گذشته هم رسدار آزمون در بازی برابر تورینو یکی از یازده بازیکن اصلی رم بود که موفق شد یک پنالتی برای تیمش بگیرد و پایه‌گذار گل اول این تیم شد. به نظر می‌رسد با تغییرات جدید سردار آزمون در حال تبدیل شدن به چهره‌‌ای جدید در ترکیب رم است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار