کدخبر : 5750 تاریخ انتشار :
A

رکورد علی دایی، هدف جدید لیونل مسی

رکورد علی دایی، هدف جدید لیونل مسی

لیونل مسی با شروع سال ۲۰۲۴ فوتبالی، شرایط خاصی را در پیش دارد.

به گزارش ورزش360، فصل جدید مسابقات فوتبال برای مسی همراه با اینتر میامی شروع شد و درخشش همیشگی لیونل مسی نه تنها برای خودش بلکه برای تمام مردم جهان تبدیل به یک عادت همیشگی شده است. او در سن 36 سالگی همچنان یکی از بهترین بازیکنان جهان بوده و با این حال، مسی در ادامه دوران حرفه‌ای خود رکوردهایی را در پیش دارد که سالیان سال دست نخورده‌اند اما مسی آنقدر درخشان و شگفت‌انگیز بوده که باز هم اتفاقات خاص زیادی را در پیش دارد.

او جدای از حضور در MLS در ادامه تاریخ‌سازی خود می‌خواهد در کوپا امریکا و حتی شاید در المپیک شرکت کند و این موضوع ثابت می‌کند که مسی به دنبال تاریخ‌سازی است و حال ما نگاهی دقیق به رکوردهایی داریم که در 2024 به نام لیونل مسی تغییر می‌کند.

بهترین گلزن کوپا آمریکا

این بازیکن 36 ساله در حال حاضر تنها با 4 گل می‌تواند این عنوان را به‌صورت کامل تصاحب کند. مسی 14 گل در تاریخ کوپا آمریکا ثبت کرده و نوربرتو مندز از آرژانتین و ژیزینیو از برزیل هر کدام با 17 گل رکورددار هستند. این آمار اکنون آماده تغییر است و این آمار قرار است از سال 1958، با نام دیگری روبرو شود.

oc1kqpwk

بهترین گلزن تاریخ اینتر میامی

دیوانه‌وار است که بخواهیم به این رکورد فکر کنیم اما کاملا واقعی است. مسی تنها 2 ماه دیگر یک سال از زمان ورودش به این تیم می‌گذرد و تا کنون یازده گل برای این باشگاه به ثمر رسانده است که او با 18 گل دیگر از گونزالو هیگواین با 29 گل می‌گذرد. مسی به‌طور میانگین هر 100 دقیقه برای این تیم یک گل به ثمر رسانده و با توجه به تعداد بازی‌های لیگ آمریکا، او این آمار را خیلی زود تصاحب خواهد کرد. او علاوه بر این می‌تواند رکورد بیشترین پاس گل را هم تصاحب کند تا خیلی زود آمار و ارقام این باشگاه تماما با نام مسی همراه شود.

کورددار بازی در کوپا آمریکا

مسی در کنار سرخیو لیوینگستون بازیکن سابق تیم ملی شیلی که 34 بازی در کوپا آمریکا انجام داده، یکی از باسابقه‌ترین چهره‌های فوتبال این قاره است. با این حال مهاجم آرژانتینی این شانس را دارد که از این تعداد پیشی بگیرد و این رکورد را به‌صورت اختصاصی به خودش اختصاص دهد.

گذر از علی دایی

رکوردی که در اختیار علی دایی با 109 گل ملی بود، مدتی است با 128 گل ملی به تصاحب کریستیانو رونالدو در آمده است ولی حالا دیگر ابرستاره فوتبال جهان یعنی لیونل مسی با 106 گل ملی تنها 3 گل تا شهریار فاصله دارد.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار