کدخبر : 5722 تاریخ انتشار :
A

ژاوی: بارسا شانس قهرمانی لالیگا است!

ژاوی: بارسا شانس قهرمانی لالیگا است!

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، می‌گوید تیمش هنوز شانس خوبی برای قهرمانی در لالیگا دارد.

به گزارش ورزش 360، بارسلونا در یکی از بهترین نمایش‌های این فصلش در لالیگا موفق شد 4-0 در مونت خوئیک ختافه را شکست دهد و با یک بازی بیشتر در جایگاه دوم و در پنج امتیازی رئال مادرید قرار بگیرد. این چهارمین بازی بدون شکست پیاپی آبی و اناری‌ها بود که آرامش نسبی را به تیم ژاوی برگرداند. این سرمربی کاتالان در مصاحبه بعد از بازی از عملکرد شاگردانش رضایت کامل داشت.

عملکرد امشب؟

" از همه چیز راضی هستم. عالی و کامل بودیم. ما در برابر فشار آنها تاب آوردیم و توانستیم موقعیت‌های زیادی را خلق کنیم. کلید پیروزی امروز حمله به فضاهای پشت دفاع بود. به همین دلیل است که رافینیا را به لامینه یامال ترجیح دادیم. هرچند اگر به نتیجه مورد نظر نمی‌رسیدیم لامینه به میدان می‌آمد.

تیم قوی، سریع و خیلی خوب بود. ژوائو فلیکس و رافینیا در پشت دفاع بازی می‌کردند. زمان بندی رافینیا در دویدن بسیار خوب بود. ژوائو... گاهی اوقات نه. اما باز هم برای ما موقعیت سازی کرد. همچنین ویتور روکه زمانی وقتی وارد زمین شد. حمله به آن فضا بسیار مهم بود.

فران تورس هم به زودی برمی‌گردد و همچنان برای ما بسیار مهم خواهد بود. ما مدت‌هاست که لیاقت چنین برد پر گلی را داشتیم."

عملکرد بسیار درخشان پائو کوبارسی؟

"کوبارسی بهترین مدافع جوان دنیای فوتبال است. تماشای او خیره کننده است و او فقط 17 سال دارد. او هر روز مرا شگفت زده می‌کند. هر بار با خودم میگویم نمی‌تواند از این بهتر پاس بدهد، او یک پاس بهتر هم می‌دهد!"

امید به قهرمانی در لالیگا؟

"ما به خیرونا و رئال مادرید فشار می‌آوریم. فکر می‌کنم برای قهرمانی در لالیگا شانس‌هایی داشته باشیم. ما هنوز در این فصل زنده هستیم. لیگ قهرمانان هنوز هست و ما هنوز گزینه قهرمانی در لالیگا هستیم."

وقتی تیم اینطور بازی می‌کند، از تصمیم به جدایی پشیمان نمی‌شوید؟

"من از تصمیمم برای جدایی پشیمان نیستم. این کار درستی برای باشگاه و خودم بود. می‌خواهم از حمایت هواداران تشکر کنم، اما این کار باید انجام می‌شد."

فرانکی دی یونگ و آینده‌اش در بارسا؟

" "بازیکنان کمی مانند فرانکی در جهان وجود دارند. با ویژگی‌های فیزیکی و فنی او، به عنوان مربی، می‌توانید هر سبکی از فوتبال را با او بازی کنید. زمانی که او توپ را در اختیار دارد من بسیار آرام هستم. گاهی اوقات او بیش از حد توپ را نگه می‌دارد، اما می‌دانم که او مالکیت را از دست نخواهد داد. او خودش همه حرف‌ها را در مورد آینده‌اش زد."

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار