کدخبر : 5550 تاریخ انتشار :
A

ناپولی - بارسلونا: قهرمانان در قهقرا

ناپولی - بارسلونا: قهرمانان در قهقرا

قهرمانان فصل قبل سری آ و لالیگا در دیداری جذاب در لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت و پورتو هم احتمالا بدون مهدی طارمی پذیرای آرسنال خواهد بود.

به گزارش ورزش 360، دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه‌شب با برگزاری دو دیدار به پایان خواهد رسید.

ناپولی و بارسلونا فصل گذشته با قدرت قهرمان لیگ‌هایشان شدند. ژاوی لالیگا را از آن خود کرد و کاتالونیا را از خاکستر بیرون کشید. لوچانو اسپالتی هم اسکودتو را برای ناپولی به ارمغان آورد. اما از آن زمان وضعیت تغییر کرده است. ناپولی سه تغییر روی نیمکت مربیگری‌اش داشته است. ابتدا رودی گارسیا جایگزین لوچانو اسپالتی شد و سپس والتر ماتزاری به عنوان سرمربی ناپولی معرفی شد. کار به اینجا ختم نشد و فرانچسکو کالزونا دومین سرمربی ناپولی بعد از اسپالتی شد. ناپولی فصل فاجعه‌باری را پشت سر می‌گذارد. این تیم به رتبه دهم سری آ سقوط کرده و دیگر رنگ و بوی تیم قدر فصل قبل را ندارد که توان بردن هر تیمی را داشت.

بارسلونا هنوز همان مربی را دارد ولی اعلام شده است که این فصل آخرین فصل مربیگری ژاوی در بارسلونا است و او در پایان فصل آبی‌-اناری‌ها را ترک خواهد کرد. چیزی که در بارسلونا شاهدیم بلاتکلیفی است که به تیم سرایت کرده است.

بر خلاف ناپولی، اوضاع برای بارسلونا چندان بد نیست. کاتالان‌ها در بین سه تیم برتر لالیگا قرار و شانس خوبی برای صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان دارند. بارسا در سال جدید میلادی از منظر دفاعی پراشتباه ظاهر شده و در بسیاری از بازی‌ها دروازه‌اش باز شده است. حتی در دیدار با ویارئال دیدیم که بارسلونا پنج بار دروازه‌اش را بازشده دید. هواداران بارسلونا با این شرایط نمی‌توانند کنار بیایند. بارسلونا پس از ۶۱سال در یک بازی خانگی لالیگایی پنج گل دریافت کرد. آنها آخرین بار مقابل رئال مادرید در ژانویه ۱۹۶۳ متحمل شکست پنج بر یک شده بودند.

منبع تسنیم
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار