کدخبر : 5411 تاریخ انتشار :
A

افسردگی در زندان: خودکشی فوتبالیست مشهور

افسردگی در زندان: خودکشی فوتبالیست مشهور

دنی آلوز، ستاره سابق بارسلونا، روزهای سختی را در زندان اسپانیا سپری می‌کند.

به گزارش ورزش 360، ستاره سابق فوتبال بیشتر از یک سال قبل به اتهام تجاوز به دختری جوان در کلوبی شبانه در شب سال نوی میلادی از سوی پلیس اسپانیا بازداشت و به زندان منتقل شد. 

دادگاه رسیدگی به اتهامات او از همان زمان آغاز شد اما هنوز رای نهایی این پرونده که احتمالا بیشتر از 10 سال زندان برای این بازیکن برزیلی خواهد بود صادر نشده و او همچنان منتظر است تا با رای نهایی‌اش روبرو شود. 

این ستاره سابق بارسلونا پیش از این همیشه چنین اتهامی را رد می‌کرد و حاضر به پذیرش آن با وجود تمامی مدارک نبود اما در نهایت اشتباهش را پذیرفت و اعتراف کرد که آن شب در شرایط عادی نبوده و از این اتفاق پشیمان است. 

حالا یکی از هم سلولی‌ها او با خبرنگاری اسپانیایی صحبت کرده و جزئیاتی شوکه کننده از شرایط دشوار آلوز در زندانی که در آن حضور دارد را مطرح کرد که باعث ناراحتی بسیاری از طرفداران او شده است. 

گفته می‌شود که او در حال حاضر با افسردگی شدیدی دست و پنجه نرم می‌کند و همین موضوع باعث شده است که مسئولان زندان نگران خودکشی‌اش باشند و او را به برنامه‎‌های ضد خودکشی معرفی کنند و وادارش کنند در این کلاس‌ها شرکت کند. 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار