کدخبر : 5323 تاریخ انتشار :
A

ژاوی: حق ماست که صدر جدول باشیم!

ژاوی: حق ماست که صدر جدول باشیم!

ژاوی هرناندز می‌گوید با توجه به داده‌های آماری بارسلونا شایسته رتبه اول لالیگا است.

به گزارش ورزش 360، بارسلونا در دیدار مقابل سلتاویگو موفق شد با پنالتی دقایق پایانی روبرت لواندوفسکی ۳ امتیاز بازی را به دست بیاورد. این برد پیش از تقابل حساس برابر ناپولی بسیار حیاتی بود. ژاوی هرناندز هم در کنفرانس مطبوعاتی درباره اهمیت این پیروزی و شرایط تیمش صحبت کرد.

گرفتن سه امتیاز؟

بازی خوبی انجام دادیم، بدون اینکه در دفاع مرتکب اشتباه زیادی شویم. البته موقعیت‌های کافی ایجاد نکردیم و در یک سوم پایانی زمین عملکرد خوبی نداشتیم. امروز از بازی‌مان برابر گرانادا عملکرد بهتری داشتیم.

از دست دادن موقعیت‌های گلزنی؟

طبق داده‌های آماری، با توجه به تعداد موقعیت‌هایی که ایجاد می‌کنیم، باید در صدر جدول لیگ باشیم. ما در بسیاری از دقایق بازی خوب عمل می‌کنیم اما تا وقتی گلزنی نکنیم کار خاصی نکرده‌ایم.

آمادگی برای بازی برابر ناپولی؟

من احساس خوبی در آستانه بازی چهارشنبه دارم. نگرش تیم امروز بسیار خوب بود. شک نکنید با تمام توان در برابر ناپولی قرار خواهیم گرفت. اینکه اعتمادبه‌نفس خوبی داریم عالی است. امروز کارهای خوب بیشتری نسبت به بازی‌های قبل انجام دادیم و مطمئنم تیم رو به پیشرفت است.

عملکرد ویتور روکه؟

او فوق‌العاده عمل کرد. در حضور او تیم در عملکرد هجومی بهتر از قبل است. مهم‌ترین چیز این است که او بازیکن جوانی است و می‌تواند در سال‌های آینده تبدیل به مهاجم بزرگی شود.

عدم کلین‌شیت در این بازی؟

همانطور که گفتم اشتباهات دفاعی‌مان کمتر شده است اما در این بازی هم اشتباهاتی داشتیم. یکی از آنها روی گل سلتاویگو بود. این روند باید مقابل ناپولی متوقف شود.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار