کدخبر : 5190 تاریخ انتشار :
A

پیروزی النصر در شب درخشش کریستیانو رونالدو

پیروزی النصر در شب درخشش کریستیانو رونالدو

النصر موفق شد به لطف تک گل رونالدو از سد الفیحاء عبور کند.

به گزارش ورزش 360، در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، النصر در استادیوم الملز میهمان الفیحاء بود. تنها مسابقه این دور از رقابت‌ها که دو تیم از یک کشور با هم روبرو می‌شدند که در نهایت با پیروزی زردپوشان شهر ریاض به پایان رسید.

در این مسابقه که با دفاع پرلایه الفیحاء همراه بود، میزبان موفق شد دروازه النصر را باز کند که این گل به دلیل حضور بازیکن الفیحاء در موقعیت آفساید رد شد. در شرایطی که بازی با تساوی بدون گل رو به پایان بود، فوق ستاره پرتغالی موفق شد دروازه حریف را باز کند.

روی توپی که پشت محوطه جریمه بود، مارسلو بروزوویچ با یک پاس در عمق هوایی، رونالدو را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن از جلو آمدن سنگربان حریف نهایت استفاده را برد و با یک ضربه نرم، توپ را از بالای سر گلر الفیحاء عبور داد و به تور دروازه چسباند.

در نهایت بازی با همان یک گل به سود النصر به پایان رسید تا این تیم برای بازی برگشت در استادیوم الاول پارک کار راحت‌تری داشته باشد. در پایان مسابقه نیز رونالدو به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار