کدخبر : 4947 تاریخ انتشار :
A

کارلو آنچلوتی: دیگر اسم امباپه را نیاورید

کارلو آنچلوتی: دیگر اسم امباپه را نیاورید

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید پس از برد پرگل در بازی حساس مقابل خیرونا درباره مسائلی از جمله عملکرد خوب خط حمله تیمش، کلین‌شیت با دو هافبک در قلب دفاع و موضوع کیلیان امباپه صحبت کرد.

به گزارش ورزش 360، جنگ صدرنشینی لالیگا با پیروزی ۴-۰ رئال مادرید به پایان رسید. این در حالی بود که رئال یک پنالتی هم از دست داد و شانس ۵-۰ کردن بازی را هم داشت. پس از پایان بازی کارلو آنچلوتی در نشست خبری پس از بازی درباره مسائلی صحبت کرد.

عملکرد خوب بلینگام و شباهتش به زیدان؟

جود فوق‌العاده بود. مثل همیشه. مطمئنم مانند زیدان در تاریخ رئال تبدیل به بازیکنی بزرگ می‌شود. آنها شبیه به هم هستند. کیفیتی باورنکردنی دارند. زیدان از نظر فنی عالی بود، بلینگام در حرکت به سمت محوطه جریمه فوق‌العاده است. حرکت او روی گل اول، تعداد کمی از بازیکنان می‌توانند این کار را انجام دهند.

عملکرد خوب کلی در بازی؟

بله عالی بودیم. یک تیم قدرتمند. نشان دادیم که مستحق به دست آوردن قهرمانی هستیم خیرونا یک تیم فوق‌العاده‌ است. تیمی که به سختی می‌بازد. وقتی مقابل آنها این عملکرد را دارید یعنی مستحق قهرمانی هستید.

مصدومیت رودیگر؟

او تلاش کرد به بازی برسد و کمی تمرین کرد اما درنهایت نتوانست در لیست حضور داشته باشد. نمی‌توانستم بر روی او ریسک کنم. او در بازی با لایپزیش هم حضور نخواهد داشت.

مصدومیت ناچو؟

وضعیت او از رودیگر بهتر است و می‌تواند مقابل لایپزیش بازی کند. ما امروز رکورد مصدومیت مدافعان در دنیای فوتبال را شکستیم. امیدوارم دیگر چنین شرایطی را تجربه نکنیم.

مصدومیت بلینگام؟

نمی‌دانم وضعیتش چگونه است. فردا خواهیم فهمید. من هم چیز زیادی نفهمیدم.

عملکرد خوب در خط حمله؟

لازم به توضیح نیست. همه دیدند چقدر فوق‌العاده بودیم. مثلث وینی، بلینگام و رودریگو امروز تفاوت را رقم زدند. هیچ ایده‌ای ندارم نام این مثلث را چه بگذارم.

کلین‌شیت بدون دفاع وسط؟

برای خودم هم عجیب است. از کارواخال پرسیدم می‌خواهد مدافع وسط سمت راست باشد یا چپ. او گفت اهمیتی نمی‌دهد. شوامنی در سمت راست احساس راحتی بیشتری می‌کرد پس او را آنجا گذاشتم. در آنجا طوری به‌نظر می‌رسد که انگار ۴۰۰ بازی در آن پست انجام داده است.

جذب امباپه؟

همیشه از من درباره بازیکنی سوال می‌پرسید که برای تیم دیگری بازی می‌کند. ما بهترین بازیکنان جهان را داریم. سوال‌ پرسیدن در این مورد را تمام کنید. جواب نمی‌دهم.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار