کدخبر : 4889 تاریخ انتشار :
A

بارسلونا نقره داغ شد؛ جریمه 23 میلیون یورویی

بارسلونا نقره داغ شد؛ جریمه 23 میلیون یورویی

دادگاه عالی ملی اسپانیا رای دادگاه اداری اقتصادی مرکزی را تأیید و بارسلونا را ملزم به پرداخت تقریباً 23 میلیون یورو کرد.

به گزارش ورزش 360، به نقل از نشریه آس، بلوگرانا این وجوه را به عنوان مالیات بر درآمد از دستمزد پرداختی به مدیر برنامه‌های بازیکنان از سال 2012 تا 2015 می‌پردازد.

مالیات برای مدیر برنامه

بر اساس این مصوبه، حق الزحمه پرداختی از سوی بارسلونا به این اشخاص، با توجه به اینکه آن‌ها خدمات خود را به بازیکنان ارائه می دهند و نه باشگاه، به منزله درآمد نیروی کار بوده و مشمول کسر مالیات خواهد بود. بنابراین باشگاه موظف است مالیات مقطوع مربوطه را هرچه زودتر بپردازد. بارسلونا پیش از این به این تصمیم دادگاه واکنش نشان داده و اعلام کرده است برای این جریمه به دادگاه عالی اعتراض خواهد کرد.

بیانیه باشگاه

در بیانیه باشگاه آمده است: «جای تعجب است دادگاه ملی رویه قضایی را مورد توجه قرار نداده است که در آن برخی از باشگاه‌ها در پرونده‌های مشابه تبرئه شده‌اند. بخش دیگری از دادگاه، چند ماه پیش درخواست تجدید نظر ما را در خصوص پرونده مشابه پذیرفت. این حکم اکنون برای باشگاه تعهدی به وجود نمی‌آورد.» 

منبع فوتبال 360
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار