کدخبر : 4611 تاریخ انتشار :
A

ناراحتی آنچلوتی: کمترین حق رئال‌مادرید پیروزی بود!

ناراحتی آنچلوتی: کمترین حق رئال‌مادرید پیروزی بود!

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از این که تیمش در لحظات پایانی برابر اتلتیکو مادرید امتیاز از دست داد ناراحت شد.

به گزارش ورزش 360، رئال مادرید ساعتی پیش در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم لالیگا روبروی اتلتیکو مادرید قرار گرفت و با تساوی 1-1 برابر این تیم متوقف شد. 

این دو امتیاز در حالی از دست رفت که بازیکنان رئال مادرید تا لحظه آخر از حریف جلو بودند و این شانس خوب و درخشش شاگردان دیه‌گو سیمئونه بود که به آنها اجازه داد تا دست خالی از این ورزشگاه به خانه برنگردند. 

آنچلوتی پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« بازی خبوی بود و توانستیم آن را کنترل کنیم. بدشانش بودیم که در لحظات پایانی گل خوردیم اما به اندازه کافی بلند نبودیم و خودمان هم این را می‌دانستیم. گاهی لحظات آخر برنده می‌شوید و گاهی می‌بازید. 

ما هنوز در لالیگا صدرنشین هستیم و این فرصت را داریم که جام قهرمانی را از آن خود کنیم. این بازی را بسیار خوب انجام دادیم و تیم قدرتمندی هم در زمین داریم. همه در بازی‌سازی شرکت دارند. من بسیار راضی هستم. نظری هم درباره پنالتی‌ها ندارم.

ما از این که تنها یک امتیاز به دست آوردیم ناراحتیم چون کسب سه امتیاز این بازی حق ما بود، گاهی باید به بازی برگشت و گاهی هم باید از تیم بخوانیم که ساکت باشد. این تیم باید آرام باشد. فرصت بسیار خوبی در روز شنبه هم برای افزایش اختلاف داریم. ما باید با اعتماد به نفس قرار بگیریم.»

او در پاسخ به سوالی درباره وضعیت مصدومیت بازیکنانش از جمله ادواردو کاماوینگا و آنتونیو رودیگر گفت:« درباره کاما مطمئن نیستم. فکر می‌کنم ضربه‌ای به زانوی راست او زده شد. رودیگر هم شرایط مشابهی داشت و ما باید می‌رفتیم.»

سرمربی رئال مادرید درباره آندری لونین اضافه کرد:« او مهار خوبی روی توپ آنتوان گریزمان داشت و سعی کرد همیشه توپ را در اختیار داشته باشد. او روی ضربات شروع مجدد هم به تیم کمک کرد و به صورت کلی خیلی خوب بازی کرد.»

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار