کدخبر : 4414 تاریخ انتشار :
A

بلینگام: به‌جز سیلی‌های رودیگر، همه چیز عالی است!

بلینگام: به‌جز سیلی‌های رودیگر، همه چیز عالی است!

جود بلینگام در مصاحبه‌ای درباره احساس خوبش در رئال مادرید صحبت کرده است.

به گزارش ورزش 360، جود بلینگام در تابستان ۲۰۲۳ به رئال مادرید پیوست. در حالی‌که برخی فکر می‌کردند ممکن است او در رئال مادرید نتواند عملکرد خوبش در دورتموند را تکرار کند، اما او به خوبی در مادرید جا افتاد و به بهترین بازیکن این تیم تبدیل شد.

علاوه‌بر آمار خوب و گلزنی‌های فراوان، او با بازیکنان رئال نیز رابطه خوبی برقرار کرد و خیلی زود به یک بازیکن محبوب در رختکن تبدیل شد. بازیکنان رئال در مصاحبه‌هایشان همواره از بلینگام به‌عنوان بازیکنی پرتلاش و دوست‌داشتنی نام برده‌اند.

آنتونیو رودیگر چندی پیش درباره بلینگام گفته بود: «او سن کمی دارد اما در تیم مانند یک بازیکن باتجربه و بالای ۳۰ سال است. ما از حضور او در تیم خوشحالیم. امیدوارم سالیان طولانی در مادرید بدرخشد.»

حالا جود بلینگام در اشاره به خوشحالی‌های پس از گل رودیگر گفته است: «چیزی که من بیشتر از همه در مورد این تیم دوست دارم این است که آنها واقعاً برای همه بازیکنان تیم خوشحال هستند. اگر کسی گل یا لحظه خوبی در بازی داشته باشد، شما چند سیلی از رودیگر می‌خورید اما به‌غیر از آن همه همیشه لبخند می‌زنند. از بودن در رئال بیشتر از هر چیزی لذت می‌برم و از تصمیمی که در تابستان گرفتم بسیار راضی هستم.»

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار