کدخبر : 4361 تاریخ انتشار :
A

به وقت انتقام؛ کره‌ انتقام 36 ساله‌ را گرفت

به وقت انتقام؛ کره‌ انتقام 36 ساله‌ را گرفت

جنوبی بالاخره توانست در جام ملت‌های آسیا، عربستان را شکست بدهد و انتقام باخت در فینال جام ملت‌های آسیا 1988 را از این تیم بگیرد.

به گزارش ورزش 360، کره جنوبی که تا آستانه حذف از هجدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا رفته بود اما در آخرین لحظات و ثانیه‌ها دوباره به بازی و البته زندگی برگشت و با گل گوئه سونگ چو همه چیز را به تساوی کشاند بالاخره توانستند در جام ملت‌های آسیا از پس عربستان بربیاید و البته بر روی یک زخم کاری و عمیق 36 ساله مرهم بگذارد.  

پیش از مصاف سه‌شنبه‌ شب، آخرین باری که جدال عربستان و کره جنوبی به پنالتی کشیده شده بود به فینال جام ملت‌های آسیا 1988 که اتفاقا به میزبانی قطر هم برگزار می‌شد برمی‌گشت که پس از توقف بدون گل در جریان وقت‌های قانونی و وقت‌های اضافه، این عربستانی‌های تحت هدایت کارلوس آلبرتو پریرا بودند که موفق به پیروزی شدند.  

با این اوصاف کره‌ای‌ها با پیروزی خود در ضربات پنالتی مقابل شاگردان مانچینی به اصطلاح با یک تیر سه نشان زدند؛ هم به مرحله ¼ پایانی راه یافتند، هم عربستان را در جام ملت‌های آسیا شکست دادند و مهم‌تر از همه موفق به گرفتن انتقام یک شکست 36 ساله شدند.  

منبع فوتبالی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار