کدخبر : 4284 تاریخ انتشار :
A

عکس | کری‌خوانی با سینی غذا: اردنی‌ها ول کن نیستند

عکس | کری‌خوانی با سینی غذا: اردنی‌ها ول کن نیستند

بازیکنان اردن با سینی غذا جشن خود را کامل کردند و برای عراقی‌ها کری خواندند.

به گزارش ورزش 360، کری‌خوانی اردنی ها برای عراقی ها همچنان ادامه دارد و بازیکنان این تیم پس از رسیدن به محل اقامت خود در جام ملت‌ها با سینی غذا جشن پیروزی خود را کامل کردند!

منسف یکی از غذاهای ملی کشور اردن است که ترکیبی از گوشت و برنج در سینی‌های بزرگ و با آداب میل کردن خاصی دنبال می‌شود، بازیکنان اردن پس از گل اول دقیقا به همان سبک خوشحالی خود را انجام دادند و پس از آن آیمن حسین در واکنش به خوشحالی اردنی ها همان حرکت را رو به هواداران اردنی انجام داد و زمینه ساز اخراجش شد.

66

بازیکنان اردن پس از آن به نوبت نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند و در شبکات مجازی برای عراقی ها کری‌خوانی کردند، آخرین بازیکنی که با انتشار استوری نسبت به این موضوع واکنش نشان داد یزید ابولیلا گلر این تیم بود.

او با انتشار استوری در صفحه شخصی‌اش از سینی منسف در محل اقامت این تیم و غذا خوردن بازیکنان اردن تصویری منتشر کرد، به نظر می‌رسد با توجه به حضور پرتعداد هواداران این تیم در جمع بازیکنان این سینی غذا توسط هواداران اردنی تهیه شده و در اختیار بازیکنان این تیم قرار داده شده است.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار