کدخبر : 4054 تاریخ انتشار :
A

تاخت و تاز ریکاردو ساپینتو در قبرس

تاخت و تاز ریکاردو ساپینتو در قبرس

آپوئل باز هم موفق شد به یک پیروزی دیگر دست یافته و گام بزرگی به سمت قهرمانی بردارد.

به گزارش ورزش 360، در دیداری از هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر قبرس، آپوئل در شرایطی به مصاف نئا سالامیس رفت که دیدار چند روز پیش دو تیم در رقابت های جام حذفی، پس از پرتاب ترقه ای از سوی تماشاگران، منجر به توقف بازی و نیمه کاره رها شدن آن گردید.

آپوئل که پس از شکست عجیب و دور از انتظار برابر اتنیکوس، خطر کاهش فاصله توسط رقبا را احساس می کرد، به دنبال پیروزی در این مسابقه بود تا نشان دهد برتری 6 بر صفر در هفته گذشته اتفاقی نبوده است و در این راه نیز موفق بودند.

شاگردان ساپینتو دو مرتبه در نیمه نخست و توسط اندونگالا و کویلیتایا به گل رسیدند. در نیمه دوم نیز دی‌والی و مارکینیوس موفق شدند دروازه نئا سالامیس را باز کنند تا آپوئل در مجموع با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی دست یابد.

با این پیروزی، شمار امتیازات آپوئل به عدد 48 رسید. لارناکا نیز با 42 امتیاز در رتبه دوم ایستاده است. تیم های آریس لیماسول با 41 و آنورتوسیس با 40 امتیاز که یک بازی کمتر نسبت به آپوئل و لارناکا انجام داده اند، در رتبه های سوم و چهارم قرار دارند.

لازم به ذکر است که آپوئل موفق به جذب سعید مهری شده ولی به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه، این تیم اهل شهر نیکوزیا هنوز موفق به ثبت قرارداد بازیکن ایرانی خود نشده است.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار