کدخبر : 3828 تاریخ انتشار :
A

مورد عجیب سامورایی‌ها؛ شیر در برابر آلمان و موش در برابر عراق

مورد عجیب سامورایی‌ها؛ شیر در برابر آلمان و موش در برابر عراق

تیم ملی ژاپن که بزرگترین مدعی کسب جام قهرمانی در آسیاست با شکست عجیب برابر عراق همه را متعجب کرد.

ورزش 360 - ژاپنی‌ها در دومین بازی خود در جام ملت‌های آسیا برابر عراق شکست خوردند. شکست ۲-۱ برابر عراق در کنار برد ۴-۲ برابر ویتنام که برد ضعیتی به خاطر تعداد گل‌های خورده از این تیم به حساب می‌اید وضعیت مهم‌ترین مدعی قهرمانی آسیا را بغرنج کرده است.

به گزارش ورزش 360،  ژاپنی‌ها امروز در سومین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا با اندونزی بازی دارند. آنها احتمالا کار سختی در برابر این تیم ندارند اما وضعیت‌شان در جام ملت‌ها همه را نگران کرده است. به گونه‌ای که صحبت از برکناری سرمربی این تیم هم به میان آمده است.

روزنامه الرایه قطر با توجه به نمایش ژاپن در جام ملت‌های آسیا نوشته است: هاجیمه موریاسو سرمربی تیم ملی ژاپن در صورت عدم کسب عنوان قهرمانی آسیا به احتمال زیاد از سمت خود کنار برکنار خواهد شد.

نتایج ژاپن در جام ملت‌های آسیا در حالی است که این تیم تا پیش از این رقابت ها نتایجی عجیب و در سطحی جهانی کسب کرده بود که موجب شده بود همه به این باور برسند که ژاپنی‌ها کلاس خود را از قاره آسیا جدا کرده‌اند. آنها در بازی‌های رسمی درون قاره ای رقبا را با بردهای پرگل ۵-۰ و ۶-۰ پشت سر گذاشته بودند و در بازی‌های دوستانه هم آلمان را خانه اش ۴-۱ شکست داده بودند و و کمی بعد ترکیه را هم با نتیجه ۴-۲ از پیش رو برداشتند. 

در فرصت بازی‌های ملی و دوستانه مهر ماه امسال هم آنها به کانادا ۴ گل زدند و تونس را هم با ۲ گل از پیش رو برداشتند و بعد به تیم‌های آسیایی میانمار، سوریه۷ تایلند و اردن در مجموع ۲۱ گل زدند تا به جام ملت‌ها برسند.

اما چنین تیم اماده‌ای با ۲۱ لژیونر از سرتاسر اروپا حالا با یک برد خفیف و یک شکست در مرحله گروهی چشم‌انتظار بازی روز آخر گروه برای صعود است. بی شک ژاپن یکی از عجیب ترین موارد جام ملت‌های ۲۰۲۴ است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار