کدخبر : 3303 تاریخ انتشار :
A

قرار نیست ژاوی را اخراج شود!

قرار نیست ژاوی را اخراج شود!

دکو، مدیر ورزشی بارسلونا در مصاحبه‌ای از ژاوی حمایت و اعلام کرد صحبت از آینده ژاوی در این مقطع بی‌معنی است.

به گزارش ورزش 360، بارسلونا امشب در عملکردی بسیار ضعیف با نتیجه ۴-۱ مغلوب رئال مادرید شد و قهرمانی سوپرجام را از دست داد.

ژاوی هرناندز، سرمربی آبی‌اناری‌ها، در این فصل همواره با انتقادات زیادی مواجه بوده است. او فعلا نتوانسته عملکرد خوبش در فصل گذشته را تکرار کند و از همان هفته‌های ابتدایی به بعد در بحران طولانی‌مدتی فرو رفته است.

بیشترین صحبت درباره آینده او است. بسیاری معتقد بودند بارسلونا باید تا پیش از آغاز سال ۲۰۲۴ او را اخراج کند، اما مدیران به او اعتماد کردند و ژاوی بر روی نیمکت باقی ماند.

با شکست ۴-۱ در بازی امشب انتقادات دوباره بالا گرفت. بارسایی‌ها معتقدند برای نجات فصل، لاپورتا باید سریعاً ژاوی را اخراج کند. با این حال دکو، مدیر ورزشی تیم، همه شایعات درباره اخراج سرمربی اسپانیایی را رد کرد.

دکو درباره احتمال اخراج ژاوی گفت: «صحبت کردن در مورد آینده ژاوی بعد از این باخت بی‌معنی است. مربی همچنان از اعتماد همه ما برخوردار است. این شکستی است که هیچ چیزی را تغییر نمی‌دهد. ما به راه‌مان با ژاوی ادامه می‌دهیم.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار