کدخبر : 2849 تاریخ انتشار :
A

فوری | فرانتس بکن‌باوئر درگذشت

فوری | فرانتس بکن‌باوئر درگذشت

اسطوره فوتبال آلمان بعد از یک دوره تحمل بیماری در سن ۷۸ سالگی درگذشت.

ورزش 360 - فرانتس بکن‌باوئر، اسطوره فوتبال آلمان و مشهور به «قیصر فوتبال آلمان» بعد از تحمل یک دوره بیماری در اواخر هشتمین دهه ی زندگی‌اش بدرود حیات گفت.

به گزارش ورزش 360، خانواده بکن‌باوئر عصر امروز با انتشار بیانیه‌ای خبر رسمی درگذشت ستاره محبوب فوتبال آلمان را اعلام کردند. بکن باوئر در یک سال اخیر با ضعف شدید جسمانی و بیماری دست و پنجه نرم می‌کرد و در هفته‌ی گذشته حال او رو به وخامت رفته بود. در بیانیه‌ی خانواده او امده است: «با اندوه عمیق اعلام می‌کنیم که همسرم و پدرمان فرانس بکن‌باوئر دیروز یکشنبه در کنار خانواده‌اش با آرامش و در خواب درگذشت. از شما می‌خواهیم که اجازه دهید در سکوت عزاداری کنیم و از پرسیدن سؤال بیشتر خودداری کنید.»

بکن‌باوئر از جمله چهره‌هایی فوتبالی بود که هم به عنوان بازیکن و هم مربی قهرمان جهان شده بود. او با تیم ملی آلمان در سال ۱۹۷۴ به عنوان بازیکن قهرمان جام جهانی شده و بود و در سال ۱۹۹۰ هم در ایتالیا به عنوان سرمربی آلمان این تیم را به قهرمانی جهان رسانده بود. او سال‌ها در باشگاه بایرن مونیخ هم حضور داشت و از چهره‌های شناخته شده این باشگاه بود. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار