کدخبر : 2834 تاریخ انتشار :
A

بنزما خواهان بازگشت به رئال مادرید!

بنزما خواهان بازگشت به رئال مادرید!

کریم بنزما، مهاجم فرانسوی الاتحاد عربستان، معتقد است که جدایی از رئال مادرید اشتباه بوده و خواستار بازگشت به مادرید است.

به گزارش ورزش 360، کریم بنزما، مهاجم فرانسوی، در روزهای گذشته جنجال زیادی را با توجه به رفتارش در الاتحاد عربستان به راه انداخت.

بنزما به دلیل افت عملکردش مورد انتقاد شدید هواداران الاتحاد قرار گرفت. این تیم در جام باشگاه‌های جهان به دلیل باخت مقابل الاهلی مصر خیلی زود از رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش رسانه دفنس‌سنترال، نزدیکان بنزما فاش کرده‌اند که او از ترک رئال مادرید پشیمان است و بدش نمی‌آید که به این باشگاه بازگردد و تا پایان فصل جاری در لالیگا بازی کند.

این رسانه اسپانیایی همچنین تایید کرد که عملی شدن خواسته بنزما غیرممکن است، زیر الاتحاد هرگز با جدایی او در زمستان موافقت نخواهد کرد.

این رسانه همچینین اشاره کرد که تصمیم نهایی در مورد بازگشت بنزما به رئال مادرید به فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه و کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم، بستگی دارد.

رئال مادرید معتقد است بازگشت سریع مهاجم فرانسوی، فقط 6 ماه پس از جدایی از رئال مادرید، به نوعی تایید می‌کند که این باشگاه در صدور اجازه خروج بنزما اشتباه کرده بود.

قرارداد بنزما پس از کسب توپ طلا به طور خودکار برای یک سال دیگر تمدید شد، اما مدیران رئال مادرید با جدایی او به صورت رایگان قبل از پایان قرارداد موافقت کردند.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار