کدخبر : 2761 تاریخ انتشار :
A

سالرنیتانا 1-2 یوونتوس؛ سه امتیاز در ۱+۹۰

سالرنیتانا 1-2 یوونتوس؛ سه امتیاز در ۱+۹۰

یوونتوس موفق شد در هفته نوزدهم سری آ با یک گل دیرهنگام با نتیجه 2-1 سالرنیتانا را شکست دهد.

به گزارش ورزش 360، یوونتوس در هفته نوزدهم رقابت‌های سری آ خارج از خانه به مصاف سالرنیتانا رفت و موفق شد با گل دقایق پایانی فاصله را با صدر جدول حفظ کند. این تیم شروع خوبی در نیمه اول نداشت اما در نیمه دوم به خود آمد و با کام بک 2-1 پیروز شد.

یووه در ابتدا توانست فقط برای دقایقی روی بازی سوار شود و توپ و میدان را در اختیار بگیرد.

اولین موقعیت جدی برای یووه در دقیقه 9 بازی رقم خورد. روی یک ضربه کرنر وستون مکنی توپ را حوالی نقطه پنالتی بدست آورد و آن را به سمت دروازه سالرنیتانا فرستاد که بنوا کاستیل با یک دست توپ را به زیبایی دور کرد.

در دقیقه 24 روی ارسال نوکولوسی کاویلیا یوونتوس موقعیت دیگری بدست آورد که با دفاع خوب بازیکنان سالرنیتانا گلیسون برمر نتوانست ضربه سر تمام کننده را به توپ بزند.

در دقیقه 39 یوونتوس گل اول را دریافت کرد. جولیو ماجوره اولین گل فصلش را به بهترین شکل به ثمر رساند. بازیکنان سالرنیتانا روی غفلت مدافعان یوونتوس به خوبی با پاسکاری‌های متعدد توپ را جلو بردند و توپ با رد شدن از برمر در محوطه جریمه به مگوایر رسید و این بازیکن هم ضربه محکمش را به طاق دروازه ویشک شزنی کوباند.

در ادامه یوونتوس موفق به ایجاد موقعیت خاصی نشد تا دوتیم با نتیجه مساوی به رختکن بروند.

در نیمه دوم یووه فشار را بیشتر کرد و مکس آلگری دست به چند تعویض تهاجمی زد. در دقیقه 50 ربیو یک پاس کات بک را به دهانه دروازه سالرنیتانا فرستاد که کاویلیا خودش را به سمت توپ پرت کرد اما موفق به زدن گل نشد.

در دقیقه 53 و روی یک خطای بد و بی مورد روی ربیو، ماجوره زننده گل برتری بخش سالرنیتانا در نیمه اول اخراج شد.

در دقیقه 65 یووه بالاخره به گل رسید. تیموتی وه آ روی یک حرکت انفرادی خوب تیمش را راه انداخت و با پاس کات بک توپ را به دوشان ولاهوویچ رساند که این ستاره ضربه‌ای را به سمت دروازه زد که بلوکه شد و بعد به زیر پای ساموئل الینگ افتاد و ستاره تعویضی آلگری در نیمه دوم با یک ضربه زیبا و بی نقص بازی را 1-1 کرد.

بلافاصله بعد از این گل سالرنیتانا فرصت داشت دوباره پیش بیفتد اما شوت از راه دور بارداریچ را شزنی به خوبی با یک شیرجه به سمت راست دور کرد.

بعد از این صحنه بازی به طرز عجیبی آرام شد و دو تیم با احتیاط زیاد بازی را در میانه‌های میدان نگه داشتند.

تا اینکه در دقیقه 90+1 یووه موفق شد به گل برتری برسد. دوشان ولاهوویچ موفق شد شب نه چندان درخشان خود را با زدن گل پیروزی بخش برای تیمش تغییر دهد. او ارسال دانیلو از سمت راست را با یک ضربه سر از خارج محوطه شش قدم به گل پیروزی بخش تیمش تبدیل کرد.

با این نتیجه یووه 46 امتیازی شد و موفق شد در فاصله دو امتیازی با اینتر صدرنشین بماند و نیم فصل را به عنوان نایب قهرمان به پایان برساند.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار