کدخبر : 24710 تاریخ انتشار :
A

لیائو همچنان به دنیال حاشیه‌سازی برای میلان!

لیائو همچنان به دنیال حاشیه‌سازی برای میلان!

رافائل لیائو، مهاجم میلان، بلافاصله بعد از پایان بازی مقابل کلوب بروژ، به نشانه اعتراض به تصمیمات پائولو فونسکا خیلی زود از ورزشگاه خارج شده است.

به گزارش ورزش 360، میلان در هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۳-۱ از سد مهمانش کلوب بروژ گذشت و به اولین برد خود در چمپیونزلیگ رسید.

یکی از مهم‌ترین اتفاقات این دیدار، ناراحتی رافائل لیائو از تعویض خود در دقیقه ۶۰ بازی بود که حالا رسانه گاتزتا دلو اسپورت دو روز بعد از این ماجرا، پرده عجیب دیگری از این اتفاق برداشته است.

    طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، بلافاصله بعد از سوت پایان بازی و در حالی که بازیکنان میلان مشغول برگزاری جشن اولین پیروزی در زمین با هواداران خود بودند، لیائو خیلی سریع خودش را به رختکن تیم رسانده و با جمع کردن ساکش، سریعا از ورزشگاه خارج شده است.

این درحالیست که تنش‌ها در میلان در مورد شرایط لیائو روز به روز در حال افزایش است. گفته می‌شود باشگاه میلان به دنبال برقراری صلح و انجام هرکاری است تا شرایط لیائو را در میلان بهبود ببخشد.

اگرچه که مدیران باشگاه درخصوص مسائل فنی اعلام کرده‌اند که هرگز مداخله‌ای در کار پائولو فونسکا نخواهند داشت. این دومین ماجرای جنجالی لیائو در این فصل بعد از اعتراض او به نیمکت نشینی در هفته سوم مسابقات بود که به همراه تئو فرناندز در جلسه فنی کنار زمین بازیکنان میلان شرکت نکرده بودند.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار