کدخبر : 24706 تاریخ انتشار :
A

فیگو انتخاب می‌کند؛ وینیسیوس یا امباپه

فیگو انتخاب می‌کند؛ وینیسیوس یا امباپه

لوئیز فیگو، ستاره سابق رئال مادرید، می‌گوید سخت است که از بین کیلیان امباپه و وینیسیوس جونیور یکی را به عنوان بازیکن برتر معرفی کرد.

به گزارش ورزش 360، لوئیز فیگو، ستاره سابق رئال مادرید معتقد است این تیم چند برتری جزئی نسبت پیش از ال کلاسیکوی روز شنبه نسبت به بارسلونا دارد و به همین دلیل شانس تیم سابقش برای پیروزی در این بازی را بیشتر دانست.

فیگو ابتدا درمورد عملکرد رئال مادرید در بازی مقابل دورتموند که با برتری پرگل شاگردان کارلو آنچلوتی با نتیجه ۵-۲ به پایان رسید گفت: "اینکه چنین بازگشت باشکوهی آن هم در تورنمنتی همچون لیگ قهرمانان اروپا رقم بخورد واقعا کار هر تیمی نیست جز رئال مادرید که بارها کار‌های خارق‌العاده‌ای در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده است.

جو ورزشگاه سانتیاگو برنابئو یکی‌ از عوامل برتری رئال مادرید مقابل دورتموند بود. بازی برای تیم‌های مهمان در چنین شرایطی بسیار سخت است. ارتباط و حمایتی که هواداران از رئال و بازیکنان دارند، انرژی و اشتیاق بیشتری به بازیکنان تیم تزریق می‌کند."

همانطور که اشاره شد، عصر شنبه تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا باید در ال کلاسیکو به مصاف یکدیگر بروند. فیگو در مورد این بازی گفت: "ال کلاسیکو همیشه غیرقابل پیش‌بینی است. مهم نیست تیم‌ها در بازی قبلی خود چه نتیجه‌ای گرفته باشند چرا که شرایط این بازی با همه دیدارها فرق دارد. با این حال از چند جهت شانس رئال مادرید را برای پیروزی در این بازی بیشتر می‌دانم. یکی اینکه آنها در خانه بازی می‌کنند و مورد دیگر وضعیت دو تیم در جدول است."

همچنین از فیگو درمورد عملکرد بازیکنانی از جمله رابرت لواندوفسکی و شرایط این روزهای بارسلونا پرسیده شد که او پاسخ داد: "بارسلونا در حال حاضر ترکیبی از جوانی، تجربه و استعداد فوتبالی است. لامینه یامال یک بازیکن جوان و باکیفیت است. طبیعتا انگیزه بازیکنی مانند او بیشتر از لواندوفسکی است که در بازی‌های مهم زیادی به میدان رفته است."

فیگو در پایان ضمن شایسته دانستن وینیسیوس جونیور به عنوان برنده توپ طلای امسال، درمورد اینکه از بین وینیسیوس جونیور و ویلیان امباپه کدام را به عنوان مهاجم در تیم منتخب پنج نفره خود قرار می‌دهد پاسخ داد: "انتخاب بین وینیسیوس و امباپه، انتخاب بین پدر یا مادر است. همین اندازه سخت و نشدنی."

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار