کدخبر : 24687 تاریخ انتشار :
A

پنالتی جنجالی کار دست داور ایتالیایی داد؛ شکایت اتلتیکو به فیفا

پنالتی جنجالی کار دست داور ایتالیایی داد؛ شکایت اتلتیکو به فیفا

باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا از داور بازی این تیم مقابل نماینده فرانسه در لیگ قهرمانان اروپا به صورت رسمی به یوفا شکایت کرد.

به گزارش ورزش 360، به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، باشگاه اتلتیکومادرید در اعتراض به تصمیم جنجال برانگیز داور بازی شب گذشته (چهارشنبه) این تیم مقابل لیل فرانسه در سومین هفته از رقابت‌‌های لیگ قهرمانان اروپا به اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) شکایت کرد.

در دیداری که در ورزشگاه متروپولیتانو به میزبانی اتلتیکو برگزار شد، داور ایتالیایی بازی، مارکو گیدا در تصمیمی عجیب یک پنالتی بسیار بحث‌برانگیز به سود میهمان فرانسوی اعلام کرد که دلیل آن برای همه نامشخص بود و از آن عجیب‌تر اینکه VAR هم به او برای حصول اطمینان از درستی تصمیمش کمک نکرد و او را برای بازبینی صحنه به پای نمایشگر فرانخواند. به این ترتیب پنالتی اعلام شده منجر به گل دوم لیل شد و این تیم در ادامه گل سوم را هم زد و بازی را 3 بر یک برد.

گویا دلیل گیدا برای اعلام این پنالتی تصور او از برخورد توپ با دست کوکه در محوطه جریمه اتلتیکومادرید بوده حال آنکه نه تنها توپ به دست کاپیتان اتلتیکو تماس نداشت بلکه قبل از آن به دست بنجامین آندره بازیکن تیم لیل برخورد کرده بود. از این رو به نظر می‌رسد که گیدا در تشخیص اینکه توپ به دست کدام بازیکن خورده کاملاً دچار اشتباه شده و بدتر از آن اینکه همکاران او در اتاق VAR هم اشتباهش را تصحیح نکردند.

این مسئله خشم دیه‌‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید را در پی داشت و او که بابت اعتراضش به تصمیم داور کارت زرد هم گرفت، در نشست خبری پس از بازی به داور ایتالیای تاخت و گفت: هیچ هندی در کار نبود. داور توهم زد و یک تشخیص اشتباه داشت. امیدوارم فکری به حال این اتفاق شود. هرچه فکر می‌کنم می‌بینم غیرممکن است که VAR در چنین صحنه‌ای دخالت نکند.

 

منبع تسنیم
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار