کدخبر : 24685 تاریخ انتشار :
A

اوبلاک ناهماهنگ و مخالف با سیمئونه

اوبلاک ناهماهنگ و مخالف با سیمئونه

یان اوبلاک ترجیح داد بر خلاف دیگو سیمئونه به جای صحبت درباره اشتباه داور در پنالتی، به اشتباهات خود و هم‌تیمی‌هایش اشاره کند.

به گزارش ورزش 360، یان اوبلاک، یکی از کاپیتان‌های اتلتیکو مادرید، پس از شکست ۱-۳ برابر لیل در یک کنفرانس خبری شرکت کرد. نتیجه این بازی با ضعف تمام کنندگی بازیکنان اتلتیکو در نیمه اول و پنالتی غیرمنتظره‌ای که مارکو گوییدا اعلام کرد، تعیین شد. اوبلاک در صحبت‌هایی به شبکه موویستار، ترجیح داد به اشتباهات تیم اشاره کند.

پنالتی ۱-۲

نمی‌دانم، داور گفت که خطای هند بوده اما نمی‌دانم چه چیزی را سوت زد. هیچ‌کس متوجه نشد اما نمی‌توانیم از داور شکایت کنیم چون فرصت‌هایی برای تمام کردن کار داشتیم. بعد آنها با یک شوت تصادفی گل زدند. سپس پنالتی و یک شوت دیگر، اما این فوتبال است. وقتی توپ وارد دروازه نمی‌شود مجازات می‌شوید. در نهایت بازی خیلی بد تمام می‌شود و ۳-۱ در خانه می‌بازید. باید بازی را تمام می‌کردیم و این کار را نکردیم. در نهایت ما مجازات شدیم.

هند پنالتی

ما درباره هند صحبت کرده‌ایم، چون داور درباره برخورد توپ به دست صحبت می‌کرد. او سوت زد که خطای هند بوده. بعد نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. داور گفت که دارند بررسی می‌کنند که آیا دست بوده یا نه، و مشخص شد که دست نبوده، نمی‌دانم چه بوده. این واقعاً غیرقابل باور است و به ما آسیب زد. اگر ما کارمان را به درستی انجام می‌دادیم، این اشتباه نمی‌توانست ما را مجازات کند. من صحنه را ندیدم. می‌دانم که بررسی کردند که آیا دست بوده یا نه.

ضعف در تمام کنندگی

واضح است که وقتی بازی را تمام می‌کنید و گل‌های بیشتری می‌زنید، کار آسان‌تر است، اما وقتی این کار را نمی‌کنید، هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد، همانطور که امروز اتفاق افتاد. این بارها اتفاق می‌افتد. یک شوت، توپ به بازیکنی برخورد می‌کند و گل می‌شود. توضیحش سخت است چون آنها سه بار به دروازه شوت زدند و سه گل زدند، در حالی که ما نمی‌دانم چند بار شوت زدیم و فقط یک گل زدیم. واقعاً تعجب‌آور است که نتوانسته‌ایم بازی را تمام کنیم. حالا همه چیز خیلی بد و زشت به نظر می‌رسد. اما اگر ما بازی را تمام کرده بودیم، همه چیز متفاوت می‌شد.

شانس صعود در لیگ قهرمانان

بعد از باخت، بسیاری از اوقات می‌گوییم هنوز شانس داریم. امروز باید پیروز می‌شدیم، اما این کار را نکردیم. البته هنوز بازی‌هایی باقی مانده و باید آنها را ببریم. این را بعد از بازی لیسبون گفتم و حالا هم که در خانه باخته‌ایم می‌گویم. باید سرمان را بالا نگه داریم و بازی‌ها را ببریم چون می‌دانیم هر حریفی سخت است. برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی یا پلی آف نیاز به برد در بازی‌های بعد داریم.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار