کدخبر : 24678 تاریخ انتشار :
A

تماشاگران بازی بارسلونا-بایرن بیشتر از ال‌کلاسیکو شد!

 تماشاگران بازی بارسلونا-بایرن بیشتر از ال‌کلاسیکو شد!

در بازی دیشب برابر بایرن مونیخ، بهترین حضور تماشاگران از زمانی که بارسا در مونتجوییک بازی می‌کند، ثبت شد.

به گزارش ورزش 360، در مجموع ۵۰۳۱۲ هوادار از نزدیک مسابقه آبی‌اناری‌ها مقابل بایرن مونیخ را تماشا کردند. بارسایی که غرورانگیز بازی کرد و بایرن را در هم کوبید. هواداران بارسا در دیدار مقابل بایرن مونیخ در سومین دور از مرحله اول لیگ قهرمانان نقش کلیدی داشتند. در واقع، از قبل از بازی جو فوق‌العاده‌ای حاکم بود و سپس این جو به استادیوم منتقل شد، جایی که بهترین حضور تماشاگران از زمان بازی بارسا در مونتجوییک ثبت شد. در مجموع ۵۰۳۱۲ هوادار حاضر بودند که این تعداد بیشتر از بازی بارسا-پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان فصل گذشته (۵۰۳۰۹) بود.

از فصل گذشته بازی‌های بارسا به مونتجوییک منتقل شد، جایی که بلوگرانا به دلیل تعمیرات اسپاتیفای کمپ نو تا حداقل ژانویه در آنجا بازی می‌کند. این تاریخ برنامه‌ریزی شده برای بازگشت به نوکمپ با دو طبقه اول و دوم در دسترس و ظرفیت ۶۵۰۰۰ صندلی خواهد بود. این تعداد بیشتر از ۵۰۳۱۲ هواداری است که رکورد حضور در مونتجوییک را در بازی بارسا-بایرن شکستند.

این فصل تا بازی مقابل آلمانی‌ها، بهترین حضور تماشاگران در برابر سویا بود، دقیقاً در آخرین بازی لیگ که ۴۷۸۴۸ تماشاگر در سکوها جمع شدند. در برابر ختافه ۴۴۵۱۹ نفر حاضر بودند، در حالی که در دیدار با وایادولید ۴۴۳۵۹ هوادار به ورزشگاه آمدند و در دیدار با اتلتیک ۴۶۴۴۸ نفر حضور داشتند.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار