کدخبر : 24676 تاریخ انتشار :
A

به آب و آتش زدن الهلال برای جذب وینگر ۲۱ ساله اسپانیایی!

به آب و آتش زدن الهلال برای جذب وینگر ۲۱ ساله اسپانیایی!

الهلال همچنان تلاش می‌کند تا آلبرتو مولیرو، هافبک و وینگر جوان و 21 ساله اسپانیایی را به خدمت بگیرد.

به گزارش ورزش 360،  مدیریت باشگاه الهلال از همتایان خود در باشگاه لاس پالماس اسپانیا درباره به‌ خدمت‌گرفتن آلبرتو مولیرو، بازیکن تیم فوتبال این باشگاه، استعلام کرده است. لوئیس هلگیرا، مدیر ورزشی باشگاه زردپوش اسپانیایی، این موضوع را به روزنامه «الریاضیة» فاش کرد.

هلگیرا در اظهارات خود به «الریاضیه» گفت: «در مدت اخیر، تماس شفاهی از سوی الهلال و سایر باشگاه‌های لیگ روشن برای استعلام وضعیت بازیکن مولیرو برقرار شده است، اما ما هنوز به طور کامل از نظر فنی و مالی وضعیت را ارزیابی نکرده‌ایم.»

وی همچنین توضیح داد که ارزش مالی این انتقال ممکن است بیشتر از مبلغی باشد که در دوره نقل و انتقالات تابستانی گذشته مطرح شده بود.

هلگیرا از ارائه جزئیات بیشتر درباره تماس‌های الهلال و سایر باشگاه‌های سعودی در مورد وضعیت مولیرو و امکان جذب او در نقل و انتقالات زمستانی آینده خودداری کرد و تأکید کرد که این مسائل با شروع بازار نقل و انتقالات ژانویه آینده شفاف‌تر خواهد شد.

شایان ذکر است که باشگاه الهلال پیش‌تر در مذاکراتی برای جذب این بازیکن اسپانیایی شرکت کرده بود، اما دوره نقل و انتقالات تابستانی بدون دستیابی به توافق مالی مورد رضایت دو طرف به پایان رسید.

مولیرو در فصل جاری در ۱۰ بازی برای تیم خود به مدت ۷۷۶ دقیقه به میدان رفته و موفق به زدن ۴ گل شده است، هرچند که هنوز پاس گلی به ثبت نرسانده است.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار