کدخبر : 24600 تاریخ انتشار :
A

نقش امباپه در معجزه کامبک رئال مقابل دورتموند

نقش امباپه در معجزه کامبک رئال مقابل دورتموند

کیلیان امباپه گفته بود که برای شب‌های بزرگ لیگ قهرمانان به رئال آمده و دیشب اولین شب جادویی خود را پشت سر گذاشت.

به گزارش ورزش 360، کیلیان امباپه در نیمه دوم واکنش رئال به شکست 0-2 را دید و اولین شب جادویی اروپایی‌اش در برنابئو را تجربه کرد. کیلیان امباپه به رئال مادرید آمده تا شب‌های بزرگ اروپایی را تجربه کند و از دیروز دیگر می‌داند که جادوی سانتیاگو برنابئو چیست، بازگشت‌ها و جنون جمعی که تمام ورزشگاه را در بر می‌گیرد.

اگرچه او گل نزد، اما باید به او سهمی از مسئولیت بازگشت بزرگ رئال را بدهیم. ابتدا با یک پاس عالی از خط کنار دروازه و چرخش به سمت رودیگر که درون محوطه جریمه گل را به ثمر رساند و نتیجه را ۱-۲ کرد. او همچنین در گل دوم نیز نقش داشت. مودریچ یک پاس خوب به او داد، او به سمت دروازه حمله کرد و دفع توپ مدافع که مانع شوت او شد، به وینیسیوس رسید که گل تساوی را زد. بازگشت آغاز شده بود و در نهایت، پنج گل در ۴۵ دقیقه بازی.

چهره امباپه در میانه جنون، حیرت‌انگیز بود. دستانش را بالا می‌برد تا تماشاچیان را تشویق کند و به هم‌تیمی‌هایش نگاه می‌کرد. بالاخره داشت آنچه را که وقتی بازیکن پی اس جی بود و طعم تلخش را نیز چشید، در سوی دیگر تجربه می‌کرد، اما هنوز هم نمی‌توانست باور کند. او تصمیم گرفته بود به رئال مادرید بیاید چون فقط در این باشگاه است که چنین بازگشت‌های انفجاری وجود دارد.

شب برای او بسیار بد شروع شد. رئال مادرید خوب کار نمی‌کرد، دو گل عقب بود و کیلیان در وضعیت خوبی نبود. ناپخته و با اشتباهاتی در برخی کنترل‌ها و ارتباط کم با وینی و رودریگو. این وضعیت تلخی‌هایی که با پاریس در لیگ قهرمانان تجربه کرده بود را برایش یادآوری می‌کرد، به ویژه با دورتموند که اخیراً رخ داده بود، زیرا فصل گذشته تیم آلمانی او را از فینال در ومبلی محروم کرده بود و در هر دو بازی نیمه‌نهایی با نتیجه مشابه (۱-۰) شکست خورد تا مشخص شود امباپه بدون تحقق رؤیای بزرگش از پاریس می‌رود.

اما وینیسیوس، مودریچ، کورتوا، والورده و هم‌تیمی‌هایش دوباره کار خود را کردند. آن‌ها انرژی گرفتند، شخصیت خود را نشان دادند و این به امباپه کمک کرد تا از هم‌تیمی‌هایش تأثیر بگیرد، کسانی که می‌دانند رئال مادرید در این رقابت‌ها چه معنایی دارد.

کیلیان همچنین می‌توانست روی یک حرکت خوب از وینی گل بزند. او شوت زد اما توپ را درست در دهانه دروازه از او گرفتند. سپس پاس خوبی از کاماوینگا دریافت کرد، مدافع را با یک چرخش خاص از پیش رو برداشت ولی گلر با یک سیو خود دروازه دورتموند را نجات داد.

امباپه هفته را با اولین ال‌کلاسیکوی خود در برنابئو این شنبه به پایان خواهد رساند و دوباره با انرژی، تحت تأثیر جادوی برنابئو و قطعاً با روحیه‌ای بالا وارد زمین می‌شود.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار