کدخبر : 24471 تاریخ انتشار :
A

برنامه منچستر برای عدم تکرار اشتباه در نبرد بریتانیا

برنامه منچستر برای عدم تکرار اشتباه در نبرد بریتانیا

باشگاه انگلیسی در حال برنامه‌ریزی برای جلوگیری از ورود هواداران رنجرز به بخش تماشاگران خانگی الدترافورد است.

به گزارش ورزش 360، در فاصله حدود سه ماه تا دیدار منچستریونایتد مقابل رنجرز در لیگ اروپا، باشگاه انگلیسی در حال برنامه‌ریزی برای جلوگیری از ورود هواداران رنجرز به بخش تماشاگران خانگی الدترافورد است.

با وجود اینکه «نبرد بریتانیا» تا سه ماه دیگر برگزار نمی‌شود، یونایتدها از حالا به فکر مقابله با هواداران رنجرز در ورزشگاه الدترافورد هستند. این تصمیم پس از تجربه ناخوشایند فصل گذشته در جریان دیدار برابر گالاتاسرای گرفته شده است.

در آن بازی حدود ۲۰۰۰ هوادار تیم ترکیه‌ای توانستند بلیت‌هایی در بخش‌های هواداران یونایتد تهیه کنند و در آنجا و در مقابل چشمان هواداران یونایتد، خوشحالی کنند که باعث ناراحتی هواداران میزبان شد.

یونایتد پس از آن بازی از هواداران عذرخواهی کرد و اکنون مصمم است که این اتفاق دوباره تکرار نشود. به همین دلیل، بلیت‌های بازی با رنجرز فقط به افرادی فروخته می‌شود که قبل از قرعه‌کشی لیگ اروپا عضو باشگاه بوده‌اند. همچنین، یونایتد جلسات مشاوره‌ای با هواداران برگزار خواهد کرد تا نظرات آن‌ها را در مورد بازسازی یا ساخت یک استادیوم جدید بشنود.

سر جیم راتکلیف از زمان خرید بخشی از سهام باشگاه، تغییرات بسیاری را در سیاست‌های یونایتد اعمال کرده و در حال تلاش برای بازگرداندن روزهای خوب به این باشگاه است.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار