کدخبر : 24277 تاریخ انتشار :
A

باید ۷ تا به اشتوتگارت می‌زدیم!

باید ۷ تا به اشتوتگارت می‌زدیم!

هری کین، مهاجم بایرن مونیخ، می‌گوید باید با اختلاف گل بیشتری اشتوتگارت را شکست می‌دادند.

به گزارش ورزش 360، بایرن مونیخ در بازی هفته هفتم بوندس‌لیگا به مصاف اشتوتگارت رفت و با درخشش هری کین با نتیجه 4-0 برنده شد. هری کین در این دیدار هت‌تریک کرد و دیگر گلزن این بازی کینگزلی کومان بود. کین پس از 393 دقیقه بازی برای بایرن موفق به گلزنی شد و دوباره ستاره خط حمله باوارایی‌‌هاست.

هری کین پس از بازی گفت: "فکر می‌کنم در بازی‌های گذشته خوب بازی کردیم، اما نتایج خوبی حاصل نشد. امروز بعد از گل اول بازی باز شد و ما در سطح دیگری بازی کردیم که آن‌ها نتوانستند ادامه دهند. بازی مهمی در خانه داشتیم. می‌خواستیم برنده شویم و عملکرد خوبی برای هواداران به نمایش بگذاریم. ما 4-0 پیروز شدیم، اما فکر می‌کنم می‌توانست 6-0 یا 7-0 باشد.

گلزنی پس از سه بازی؟

به عنوان یک مهاجم، لحظاتی وجود دارد که هر چه به سمت دروازه ضربه می‌زنید، گل می‌شود. وقتی گل نمی‌زنی همیشه صحبت‌های زیادی مطرح می‌شود. این بخشی از زندگی یک مهاجم است. من همیشه به خودم و هم‌تیمی‌هایم ایمان دارم.

بردن یک توپ مسابقه دیگر به خانه؟

من فکر می‌کنم برخی از بچه‌ها از امضای روی این توپ‌ها خسته شده‌اند اما من سعی می‌کنم به این کار ادامه دهم و آن‌ها هم به دنبال امضا کردن این توپ‌ها باشند.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار