کدخبر : 24186 تاریخ انتشار :
A

رئال یا بارسلونا مقصد بعدی بچه‌غول منچسترسیتی!

رئال یا بارسلونا مقصد بعدی بچه‌غول منچسترسیتی!

ارلینگ هالند گزینه رویایی بارسلونا است اما در حال حاضر انتقال او به رئال مادرید، محتمل‌تر از بارسا است.

به گزارش ورزش 360، آیا ارلینگ هالند به زودی برای بارسلونا گلزنی خواهد کرد؟ این آرزوی بسیاری از هواداران بارسا و همچنین خوان لاپورتا، رئیس باشگاه، است. گفته می‌شود که این مهاجم نروژی انتقال رویایی کاتالان‌ها است. شبکه اسکای این شایعه جذاب را بررسی کرده است.

اگر ارلینگ هالند به بارسلونا بپیوندد، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ این انتقال در کاتالونیا به عنوان یک انتقال رویایی شناخته می‌شود. طبق گزارش‌های منتشرشده از اسپانیا، خوان لاپورتا، رئیس باشگاه، به شدت خواهان جذب این غول نروژی است.

رئیس باشگاه بارسلونا در حال حاضر به طور فعال روی این انتقال کار نمی‌کند. قرارداد فعلی هالند با منچسترسیتی تا سال ۲۰۲۷ اعتبار دارد. در حال حاضر، انتقال این مهاجم به بارسا بعید به نظر می‌رسد. حتی اگر هالند از کودکی برای تعطیلات با خانواده‌اش به ماربلا می‌رفت و در خفا رویای بازی در لالیگا را می‌دید، به نظر می‌رسد که رفتن به اسپانیا در حال حاضر هنوز زود است، شاید دو یا سه سال آینده زمان مناسبی برای دیدن هالند در لالیگا باشد.

علاوه بر این، بارسلونا همچنان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند، بنابراین انتقالی به این بزرگی دشوار به نظر می‌رسد. و با داشتن رابرت لواندوفسکی، بارسا هنوز یک مهاجم بزرگ دارد، اگرچه او در حال پیر شدن است و بارسا باید به دنبال جایگزین باشد. قرارداد لواندوفسکی در طول فصل جاری به شرطی که در ۵۰ درصد بازی‌ها حضور داشته باشد، به طور خودکار تا سال ۲۰۲۶ تمدید خواهد شد. نام بارسلونا در گذشته نیز بین اعضای خانواده هالند مطرح شد، یعنی زمانی که این بازیکن ۲۴ ساله به همراه پدرش و مینو رایولا، ایجنتش که اکنون درگذشته است، با لاپورتا صحبت کردند. اما در آن زمان، هالند تصمیم گرفت به منچسترسیتی برود و شاگرد پپ گواردیولا شود.

آیا هالند به جای بارسلونا به رئال مادرید خواهد پیوست؟

به گفته اسکای، انتقال هالند به رئال مادرید، رقیب دیرینه بارسا، محتمل‌تر از انتقال به کاتالونیا است. آنها هم در شرایط کنونی و هم در چشم‌انداز ۲-۳ ساله، وضعیت بهتری دارند و بعید نیست هواداران هالند را با لباس سفید در کنار کیلیان امباپه ببینند. در فصل جاری، هالند در ده بازی ۱۱ گل به ثمر رسانده است. این مهاجم به طور متوسط تنها به ۷۹ دقیقه نیاز دارد تا یک گل به ثمر برساند.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار