کدخبر : 23787 تاریخ انتشار :
A

عکس | ساعت منحصر به فرد و گران قیمت کریستیانو رونالدو

عکس | ساعت منحصر به فرد و گران قیمت کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو و برند ساعت‌سازی معروف جیکوب اند کو یک مجموعه منحصر به فرد از ساعت‌های لوکس را راه‌اندازی کردند.

به گزارش ورزش 360، کریستیانو رونالدو با راه‌اندازی مجموعه‌ای از ساعت‌های مجلل انحصاری، همکاری خود با برند مشهور ساعت‌سازی جیکوب اند کو (Jacob & Co) را به سطح بالاتری رساند. 

این فوق ستاره پرتغالی طی دو دهه گذشته همواره به عنوان یکی از چهره‌های مطرح برای تبلیغ این برند ساعت شناخته می‌شود.

زمانی که رونالدو هنوز یک اعجوبه جوان در دنیای فوتبال بود، دوستی او با جیکوب آرابو شروع شد و اکنون به یک همکاری تجاری تبدیل شده که دو نام برجسته در ورزش و ساعت سازی را متحد می‌کند.

 مجموعه جیکوب اند کو × سی‌آر‌سون اپیک ایکس به طور خاص برای نشان دادن شخصیت و برند کریستیانو رونالدو طراحی شده است.

photo_2024-10-13_23-12-18

این طراحی شامل دو مدل است: فلایت آف سی‌آر‌سون و هِرت آف سی‌آر‌سون Flight of) CR7 و Heart of CR7) که هر دو دارای یک قاب 44 میلی متری و جزئیات منحصر به فرد هستند. 

این ساعت‌ها دارای یک اسکلت‌بندی‌ و معماری خیره‌کننده هستند، جایی که دو ستون عمودی هم نشان‌دهنده تصاویری از رونالدو و هم برند معروف او یعنی CR7 هستند. یکی از ستون‌های داخل این ساعت فوق ستاره پرتغالی را در حالت‌های مختلف نشان می‌دهد، در حالی که ستون دیگر نشان CR7 و امضای رونالدو است.

این طرح همچنین شامل نکات ظریفی مانند روکشی به شکل توپ فوتبال و تصویری از رونالدو با پوشیدن پیراهن شماره 7 رئال مادرید است. نکته جالب طراحی فلایت آف رونالدو الهام گرفتن طراحی آن از لحظه گل دیدنی این ستاره با پیراهن رئال مقابل منچستریونایتد است.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار