کدخبر : 23442 تاریخ انتشار :
A

عکس | اینیستا بعد از خداحافظی از فوتبال در تمرینات بارسا

عکس | اینیستا بعد از خداحافظی از فوتبال در تمرینات بارسا

آندرس اینیستا، فوتبالیست سابق و اسطوره بارسلونا، یک روز پس از اعلام بازنشستگی خود از جلسه تمرینی زیر نظر هانسی فلیک بازدید کرد.

به گزارش ورزش 360، آندرس اینیستا سوژه اصلی این هفته رسانه‌های اسپانیایی بوده است. این هافبک سابق روز گذشته به صورت رسمی اعلام کرد که کفش‌هایش را آویزان می‌کند و پس از 22 سال به یک حرفه درخشان پایان می‌دهد.

مراسم خداحافظی او روز گذشته برگزار شد که همبازیان و مربیان سابق او همراه بازیکنان و کادرفنی فعلی بارسلونا در آن حضور داشتند.

یک روز پس از این مراسم، اینیستا در جلسه تمرینی روز چهارشنبه بازیکنان بارسلونا شرکت کرد. این اسطوره اسپانیایی پیش از این اعلام کرده بود که با پایان دوران حرفه‌ای، می‌خواهد دوباره به بارسلونا برگردد و طولی نکشید که او دوباره در محل تمرین این تیم دیده شد.

در جلسه تمرینی که شاگردان هانسی فلیک به دلیل غیبت بازیکنان ملی پوش به همراه بازیکنان بارسا اتلتیک انجام دادند، تصویری از اینیستا منتشر شده که در آغوش هانسی فلیک قرار دارد و این مربی آلمانی به او خوشآمد می‌گوید.

اینیستا در مراسم روز گذشته همچنین اعلام کرده بود که علاقه دارد کلاس‌های مربیگری را آغاز کند و به نظر می‌رسد او در گام اول تصمیم گرفته از باشگاه سابق خودش شروع کند.

3xbj2xxj

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار