کدخبر : 23382 تاریخ انتشار :
A

عکس | خروج مدیران منچستریونایتد از جلسه بررسی همکاری با تن هاخ!

عکس | خروج مدیران منچستریونایتد از جلسه بررسی همکاری با تن هاخ!

جلسه ماهانه مدیران منچستریونایتد برای بررسی وضعیت باشگاه و اریک تن هاخ به پایان رسید.

به گزارش ورزش 360 به نقل از اسکای، این جلسه که حدود ساعت 10 صبح امروز آغاز شده بود، پس از حدود 6 ساعت در مرکز شهر لندن به پایان رسید. مدیران گروه اینئوس در ملاقات ماهانه خود به موضوعات مختلفی از جمله بررسی عملکرد فنی باشگاه و آینده اریک تن هاخ پرداختند. پس از ثبت بدترین شروع تاریخ لیگ برتر، این گمانه‌زنی وجود داشت که اریک تن هاخ شغل خود را از دست می‌دهد، به ویژه زمانی که با توجه به تعطیلات ملی، فرصت خوبی برای انجام این کار وجود دارد. با این حال، در حال حاضر نشانه‌ای از تصمیم نهایی در مورد اریک تن هاخ وجود ندارد. اسکای اطلاعات شفافی در این مورد ندارد و اگر چیزی وجود داشته باشد، شیاطین سرخ آن را اعلام می‌کنند. 

اگر منچستریونایتد در ساعات آینده بیانیه‌ای منتشر کند، اقدام جالبی از سوی مدیران باشگاه خواهد بود. آن‌ها معمولا این کار را انجام نمی‌دهند و حتی پس از جلسه ابقای اریک تن هاخ در تابستان گذشته نیز خبر ماندگاری سرمربی هلندی توسط اتلتیک منتشر شد. با این حال، قطع همکاری با سرمربی موضوع متفاوتی است و باشگاه باید به آن اشاره کند. تن هاخ در حال حاضر در کنار بازیکنان یونایتد در تعطیلات کوتاه‌مدت به سر می‌برد و مطمئن است که در دیدار 28 مهر ماه برابر برنتفورد در ورزشگاه اولدترافورد حضور خواهد داشت.

خروج مدیران اینئوس از جلسه منچستریونایتد در لندن 

 

منبع طرفداری
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار