کدخبر : 23380 تاریخ انتشار :
A

کارلوس کی روش به کیلیان امباپه: در رئال مادرید به تو زمان نمی‌دهند!

کارلوس کی روش به کیلیان امباپه: در رئال مادرید به تو زمان نمی‌دهند!

سرمربی مشهور پرتغالی، یک فصل هدایت مادریدی‌ها را بر عهده گرفت، اما نتوانست نتایج خوبی در این باشگاه کسب کند.

به گزارش ورزش 360 در عین حال، سرمربی 71 ساله سابق تیم ملی ایران به ستاره فرانسوی هشدار داد که از اندک زمان خود برای سازگاری و جاافتادن در ترکیب رئال مادرید نهایت استفاده را ببرد. کی روش در این خصوص گفت:

 آنچلوتی تجربه و دانش کافی برای یافتن بهترین راه حل جهت (بهبود شرایط) امباپه در زمان مناسب را دارد. وضعیت امباپه، وضعیت منحصر به فردی در فوتبال نیست. امباپه به زمان نیاز دارد، اما در مادرید، چیزی به اسم زمان وجود ندارد، این واقعیت است که آنجا باید خیلی سریع خود را با شرایط تطبیق دهید. فوتبال پر از زیبایی، پیچیدگی و اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی است. همیشه آنچه که منطقی به نظر می‌رسد، بهترین راه حل نیست؛ این را می‌گویم زیرا تجربه حضور در مادرید را دارم. بیایید صبر کنیم و ببینیم آیا خرید یکی از بهترین بازیکنان فعلی جهان راه‌حل درستی بود یا نه.

کی‌ روش که به تازگی در همایش تفکر فوتبال توسط لیگ پرتغال مورد تقدیر قرار گرفت، به عنوان یکی از چهره‌های شناخته شده و باتجربه در دنیای فوتبال، نظراتش در مورد عملکرد بازیکنان و تیم‌ها همواره مورد توجه قرار می‌گیرد.

 

منبع طرفداری
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار